صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 223551397/12/20 - 09:34

شکست تیم 9 نفره پارس جنوبی بوشهر مقابل صدر نشین!!!

ورزش بوشهر: از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور نماینده بوشهر با وضع عجیب و تأسف باری روبرو شد که مایه تأسف برای استان زرخیز بوشهر می باشد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر" ؛ تیم فوتبال بانوان پارس جنوبی بوشهر که مشکلات عدیده ای دارد در اولین دیدار خود در دور برگشت لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، در بم به مصاف تیم صدرنشین شهرداری بم رفت که این دیدار در پایان با نتیجه پرگل هشت بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

تیم بانوان پارس جنوبی بعد از سفر 16 ساعته با یک دستگاه ون به بم رسید و فقط با 9 نفر مقابل صدر نشین لیگ برتر فوتبال بانوان صف آرایی کرد.

تیم پارس که دروازبان نداشت و از یکی از بازیکنان خود در درون دروازه استفاده میکرد، به دلیل مصدومیت یکی از بازیکنانش در جریان مسابقه مجبور شد 20 دقیقه آخر این دیدار را نیز 8 نفره ادامه دهد.

این تیم با پیگیری های هیات فوتبال جهت از دست نرفتن سهمیه لیگ برتری بانوان استان و با کمک مالی آقای بیات سرپرست تیم پارس احمدی راهی بم شد.

بانوان پارس جنوبی در آخرین دیدار نیم فصل اول نیز به دلیل مشکلات مالی در بازی با همیاری آذربایجان غربی حاضر نشدند.

نماینده استان در لیگ برتر بانوان تعدادی از بازیکنان خود را در نیم فصل بدلیل مشکلات مالی از دست داده است.

شنیده می شود باشگاه پارس جنوبی هیچگونه حمایتی از این تیم امسال نداشته است و با حمایت های هیات فوتبال استان تا اینجای کار در مسابقات حضور یافته اند.