صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 233751398/01/23 - 22:00

تارتار: بازی به جوانان تاوان هم دارد/در آنالیزمان به بازیکنان نشان دادیم که حریف چگونه گل‌ می زند

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال پارس جم با اشاره به اینکه بازی دادن به جوانان تاوان خودش را دارد این برد را به همه آبادانی ها تبریک گفت.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"، تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بدشانسی مقابل نفت آبادان شکست خورد. آنها در حالی که می توانسند لا اقل با یک امتیاز آبادان را به سمت جم ترک کنند موفق نشدند تا تک گلی که در نیمه اول دیدار توسط میلاد جهانی به ثمررسیده بود را جبران کنند .   
در همین ارتباط مهدی تارتار بعد از شکست یک بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت:«بابت اینکه دیروز در نشست خبری غایب بودم عذرخواهی می‌کنم و با مردم خوزستان و سیل زدگان ابراز همدردی می‌کنم. امیدوارم مسئولان هم رسیدگی بیشتری انجام بدهند و تسکینی به این عزیزان بدهند. بازی را خوب شروع کردیم و از تیم خوب نفت آبادان بهتر بودیم ولی با توجه به خلاقیت جهانی گل خوردیم. در آنالیزمان به بازیکنان نشان دادیم که حریف چگونه گل‌ می زند. بازیکنان جوان مقابل میلاد جهانی بازی می‌ کردند و بازی به جوانان تاوان هم دارد. »


وی افزود: «بازی با جوانان سخت است و سعی می‌کنیم به بازیکنانی بازی بدهیم که انگیزه بیشتری دارند. به نفت آبادان بابت این برد تبریک می‌گویم.»


وی در مورد تعویض دیر هنگامش بعد از دقیقه ۹۰ گفت:« فریبرز گرامی در دقیقه ۸۶ آمد نه ۹۰ که چند دقیقه کنار خط بود که توپ اوت نمی‌شد و می‌خواستیم از بازی مستقیم استفاده کنیم که توفیق نداشتیم.»