صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 358801399/01/06 - 14:10

مرادی: لیگ ما از المپیک مهمتر نیست که تعطیل نمی‌شود/مگنو شوخی کرده و با او تماس داشتم

ورزش بوشهر؛ مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی به گلایه مگنو باتیستا واکنش نشان داد و مدعی شد برخلاف ادعای این بازیکن پیگیر شرایط درمانی‌اش بوده است.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"، مگنو باتیستا، بازیکن برزیلی پارس جنوبی که دچار پارگی رباط صلیبی شده، روز گذشته نسبت به بی توجهی مدیرعامل این باشگاه واکنش نشان داد. با این حال مراد مرادی مدعی است که پیگیر شرایط درمانی این بازیکن بوده و ادعای او را رد کرد.

 

مرادی در گفتگو با میزان ضمن آرزوی سلامتی در روزهای شیوع بیماری کرونا، درباره وضعیت این باشگاه نیز گفت: برای تیم ما کرونا در بدترین شرایط وارد کشور شد. چرا که بهترین روز‌های خود قرار داشتیم. روند صعودی به خود گرفته بودیم و نتیجه تلاش کادر فنی جدید قابل لمس بود. در این مدت ۵ امتیاز گرفتیم. از نظر روحی و روانی و بدنی در بهترین شرایط قرار داشتیم. با این حال ناگهان متوقف شدیم و این برای تیم ما نگران‌کننده است. فدراسیون و سازمان لیگ باید به ما اعلام کنند چه برنامه‌ای برای ادامه لیگ دارند. چون تیم ما در رده دوازدهم جدول قرار دارد و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. از این رو باید بدانم چه تصمیمی برای ادامه لیگ اتخاذ می‌کنند تا بر اساس آن برای تمرینات برنامه‌ریزی کنیم.

 

 مدیرعامل پارس با اشاره به تعطیلی المپیک خواستار مشخص شدن وضعیت لیگ برتر نیز شد: بهترین اتفاق تعطیلی مسابقات است. المپیک یک سال به تعویق افتاد. لیگ ما که بزرگتر از المپیک نیست. پس چه بهتر که لیگ را تمام کنند. سرپرست تیم به من اعلام می‌کند قرار است تیم را پانزدهم فروردین به جم بیاورند و تمرینات را آغاز کنند. در چنین شرایطی چه باید کرد من چطور سلامت این بازیکنان را تامین کنم؟ درست است که مجوز تمرین نداریم، ولی وقتی به ما گفته‌اند اول اردیبهشت مسابقات شروع می‌شود. من چاره‌ای جز شروع تمرینات ندارم. از طرفی اگر ۱۵ فروردین برنامه را اعلام کنند و بخواهند اول اردیبهشت مسابقات را آغاز کنند واقعا دو هفته برای تمرین کافی است؟

 

مرادی درباره اعتراض سرمربی این باشگاه به مسائل مالی نیز گفت: اعتراض‌های افاضلی درست است. ۱۰ میلیارد تومان به تیم ما کمک شد، ولی به دست ما نرسید. برنامه‌ریزی کردیم و با مدیران بالا دست جلساتی داشتیم. بر آن شدیم هر پولی که به باشگاه تزریق می‌شود خرج این تیم شود تا مشکلات مالی بیش از این نشود. ما می‌خواهیم در توان خودمان باشگاهی مدرن داشته باشیم، ولی با این مشکلات و موانع کار سختی است.

 

وی با اشاره به اظهارات اخیر مگنو باتیستا در مورد عدم‌تماس و پیگیری‌ها توسط این باشگاه نیز گفت: فکر می‌کنم اظهارات باتیستا یک شوخی رسانه‌ای است، چون بعد ازخانواده‌اش من تنها فردی هستم که هفته‌ای یکی دوبار با این بازیکن تماس می‌گیریم. نمی‌دانم این حرف او چه معنی دارد. من شک دارم خودش چنین حرفی زده باشد. در مورد عمل جراحی باید بگویم این بازیکن باید ابتدا جراحی کند و پس از آن ما مبلغ مورد نظر را پرداخت کنیم. اگر در ایران جراحی می‌کرد مشکلی نبود و بستری می‌شد و ما بر اساس فاکتور بیمارستان پرداخت می‌کردیم. حالا که او می‌خواهد در کشورش جراحی کند باید به کشورش برگردد، جراحی کند و ما بر اساس فاکتور به او پول بدهیم. وقتی بستری نشده است ما چه پولی به او پرداخت کنیم. هر فردی ابتدا در بیمارستان مقدمات بستری و درمان را انجام می‌دهد و سپس از بیمه بر اساس فاکتور پول می‌گیرد. او یکی از بهترین بازیکنان ما است و همین که ما می‌خواهیم او دوباره به تیم‌مان برگردد. نسبت به او متعهد هستیم و تضمینی است که پول عملش را پرداخت می‌کنیم؛ اما نمی‌شود در ایران بگوید به من پول بدهید تا من بروم کشورم عمل کنم.