صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 390031399/03/01 - 23:10

شمارش معکوس برای شروع دوباره فوتبال

یاداشتی از عبدالباقی صداقت

  

ورزش بوشهر؛ همانطور که فوتبال دوستان استحضار دارند در حال حاضر در استان بوشهردو تیم در لیگ برتر،دو تیم در لیگ ۲،یک تیم در لیگ ۳فوتبال بزرگسالان کشور و همچنین تعداد زیادی باشگاه در لیگ های رده پایه وبانوان حضور دارند.

با توجه به اینکه حدود ۳ماه بدلیل بیماری کرونا لیگ های فوق الذکر تعطیل بوده و در این هفته از طرف فدارسیون فوتبال دستورات لازم برای شروع مسابقات صادر گردیده .

لذامیبایست مواردی جهت اطلاع به مدیران باشگاههای فوق تذکر داده شود.

اولین موضوع مهم تشکیل جلسات منظم کادر مدیریتی و جذب منابع مالی جهت پوشش هزینه های پیش رو در مسابقات آتی میباشد.

با مشخص شدن ارقام ریالی و جمع بندی آنان باید بودجه ای تا پایان مسابقات از طریق پتانسیل های اقتصادی استان و شهرداری هاو ادارات دولتی وغیر دولتی در استان تأمین گردیده ودر اختیار باشگاهها قرار داده شود.

دومین آیتم شروع تمرینات و کلاس های آموزشی و بررسی نقاط ضعف وقوت تیم های رقیب در ادامه مسابقات توسط کادر فنی می باشدکه با جدیت میبایست پیگیری شودودستورات لازم برای شروع ابلاغ گردد.

سومین و مهم‌ترین بخش آمادگی روحی ‌جسمی بازیکنان است که‌ از طریق کادر مدیریتی و کادر فنی انجام خواهد شد.

با اجرای سه موردفوق میتوان گفت باشگاهها آماده ومهیا برای مسابقات میگردندلذا از مدیران این باشگاههاتقاضا داریم با وحدت و همدلی بین ارکان مختلف باشگاه باعث تثبیت تیم های لیگ برتری وهمچنین صعود تیم های لیگ دو وسه به جایگاه بالاتر گردند.

در اینجا لازم است مسئولین ارشد استان تا حدامکان در رفع مشکلات مالی باشگاهها کوشا باشندچون استان ما قطب انرژی کشور هست وکمک به باشگاهها خیلی دورازانتظارنمی باشد.

خردادماه۹۹

عبدالباقی صداقت