صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 412731399/05/10 - 22:30

اعتراض پارس جنوبی به اظهارنظر رییس هیات فوتبال

ورزش بوشهر؛ باشگاه پارس جنوبی در آستانه دربی با شاهین نسبت به اظهارات رییس هیات فوتبال این استان واکنش نشان داد.

 

به گزارش “ورزش بوشهر”، دیدار دوتیم پارس جنوبی جم و شاهین بوشهر درحالی فردا برگزار می شود که مصاحبه رییس هیات فوتبال بوشهر واکنش هایی را به همراه داشت.

 

دربی استان بوشهر نسبت به سالهای اخیر ازحساسیت دوچندانی برخورداراست و از آنجایی که دو تیم در جمع مدعیان سقوط قرار دارند این دیدار با حاشیه هایی همراه بوده است.

 

مصاحبه ظهر امروز محتشم رییس هیات فوتبال بوشهر واکنش های را به همراه داشت. رییس هیات فوتبال بوشهر که به خوبی از حساسیت این دربی استانی باخبر است قطعا بهتر از هر کسی می‌داند تنش‌زدایی اولین مولفه برگزاری چنین دیدارهایی هست.

 

محتشم در گفتگویی با یکی از خبرگزاریهای سراسری عنوان کرده باخت شاهین در این دیدار باعث سقوط قطعی شاهینی‌ها می‌شود اما شکست پارس جم باز هم جای امیدواری برای این تیم بقا دارد و با اعلام اشتباه درصد پرداختی‌های پارس جم مبنی بر دریافتی ۷۰درصدی باعث برهم خوردن جو هواداری در آستانه این دیدار حساس شده است.

 

 انتظار می‌رود با توجه به حساسیت این بازی، رییس هیات فوتبال استان که برخلاف عرف و به صورتی که در فوتبال ایران کم سابقه مصاحبه و اظهار نظر کرده است به دنبال جو آرام برای انجام یک بازی جوانمردانه باشد.