صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 424731399/07/01 - 11:45

ابهام در آینده شاهین/سناریو گذشته بار دیگر برای این شاهین هم تکرار می شود!؟

ورزش بوشهر؛ با توجه به اتفاقات رخ داده آینده شاهین در ابهام می باشد.

 

به گزارش ورزش بوشهر؛ بعد از صعود سال گذشته تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر دیگر این تیم و هوادارانش رنگ خوشی به خود ندیدند و لیگی سراسر ناامیدانه سپری کردند و دست آخر هم به لیگ یک سقوط کردند. سقوطی که تنها یک دلیل داشت آنهم ضعف مدیریتی.

بعد از سقوط اعلام شد شهرداری حق تیمداری ندارد تا در نهایت چند نسخه برای این تیم تجویز کنند اول که صحبت از واگذاری در بورس بود! بعد از آن گفتن به مزایده گذاشته می شود و آخر سر هم که گفتند در شأن شاهین نیست که به مزایده گذاشته شود و هستند کسانی که خواستار در اختیار گرفتن این تیم هستند.برخی هم در این گیر و دار بدنبال آن بودند که بگویند این شاهین آن شاهین نیست تا بیش از این این باشگاه بدهکارتر نشود. 

اما هیچکدام از این صحبتها انجام نگرفت و همینطور زمان سوزانده شد تا اینکه شاهد بازداشت و احضار برخی از اعضای شورای شهر بودیم که معلوم نیست این ماجراها به کجا ختم می شود و چه سرنوشتی این شورا خواهد داشت،تا وضعیت این تیم بیش از گذشته وخیم تر شود و در حالت بحرانی بسر ببرد. 

این اتفاق در حالی رُخ داده است که اکثر قریب بالاتفاق تیم های لیگ یکی با مشخص شدن وضعیت مدیریتی و فنی وارد بازار نقل و انتقالات شده اند و حتی تمرینات خود را نیز شروع کرده اند.

شاهین و هوادارانش در بلاتکلیفی به سر می برند بلاتکلیفی که مطمئنا آخر و عاقبت خوبی برای این تیم در لیگ یک نخواهد داشت و شاید بار دیگر سناریو برای این شاهین هم تکرار شد.