صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 47471396/07/19 - 22:00

برد بی نقص؛ شاهین3 شموشک0

ورزش بوشهر: از هفته ششم لیگ دسته دوم کشور شاهین شهرداری بوشهر در خانه به برد پرگلی دست یافت. و مهمان مازندرانی خود را با 3 گل شکست داد.

شاهین شهرداری بوشهر 3

اسماعیل قروی"22" - حمیدرضا سلیمانی"69" - مجید خدابنده لو "84"

 شموشک مازندران 0

 به گزارش ورزش بوشهر؛ شاگردان حمید کللی فرد در این دیدار صاحب توپ و میدان بودند و بازی روان و چشم نوازی را به روی زمین به نمایش گذاشتند. شاهینی ها کاملا مسلط بازی می کردند و از تمامی نقاط زمین بهره لازم را می بردند. و اجازه هیچ گونه ارز اندامی را به حریف خود نمی دادند. اما در زدن ضربات آخر بی دقت و البته بدشانس هم بودند. در چند صحنه عباس پورخسروانی در موقعیتهای خوبی قرار گرفت اما یا به تیر زد یا به بیرون! بیشتر برنامه شاهینی ها حرکت در عمق حریف و گاهی هم از کناره ها بود. حرکت در عمق شاهین با مثلث خدابنده لو – صارمی و پورخسروانی طرح ریزی می شد که بارها موفق بودند اما کم دقت. دو بال کناری شاهین در این دیدار خیلی موفق نبودند و نتوانستند مدافعین حریف را دور بزنند. و مجبور بودند توپ را به مرکز زمین خود بیاورند تا مربع فیاض بخش – قروه – خدابنده لو – صارمی برنامه های شاهین را در زمین پیاده کنند. استفاده از توپهای سوم نیز بخوبی در شاهین رعایت می شد که حتی گل اول این تیم نیز از همین راه و با شوتی دقیق و زمینی توسط اسماعیل قروه باتجربه زده شد. زوج قروه و فیاض بخش بعنوان دو هافبک دفاعی بخوبی جواب داد و حتی بعضا شاهد حضور فیاض بخش در حمله و محوطه جریمه مزانی ها بودیم که به توان تهاجمی شاهین می افزود. حضور قدرتمند این دو نفر باعث شده بود که شاهین هم در دفاع و هم در حمله با اطمینان خاطر و مستحکم ظاهر شود. خدابنده لو و صارمی نیز با حرکات پا به توپ و تکنیکی خود موقعیتهای خوبی را ساخته و پرداخته می کردند.  اما نقطه عطف شاهین در این دیدار اعتماد بنفسی بود که هافبکها و مهاجمین شاهین در شوت زنی داشتند و بعنوان یه حربه خوب برای رسیدن به گل شوتهای خوبی زدند که دو گل این تیم روی شوت از پشت محوطه جریمه بود. که نشان می دهد شاهین پله به پله در حال تکامل فنی و تاکتیکی قرار دارد. بلوغی که بازی به بازی خود را نشان می دهد که در نهایت می تواند منجر به رسیدن شاهین به هدف خود شود.

 

در زمانی که شاهین با یک گل در نیمه دوم پیش بود کللی فرد اولین تعویض خود را زد و سلیمانی سرعتی را بجای پورخسروانی دونده و خسته وارد زمین کرد. سلیمانی چند حرکت انفجاری انجام داد. در یک صحنه خطای پنالتی روی وی صورت گرفت که همه دیدند بغیر از داور و در بار دوم با فراری دیدنی و شوتی زیبا توپ را به طاق دروازه کوبید تا تعویض طلائی حمید کللی فرد باشد.

تعویض دوم کللی فرد ورود کمیل حیدری سرعتی و پا به توپ بجای محمد محبی جوان و دونده بود که روز متوسطی داشت.

تعویض سوم هم ورود یکی دیگر از جواناهای شاهین حمید پولادی بجای میلاد صارمی که خوب دویده بود و خوب موقعیت ساخته بود شد تا خط حمله شاهین همچنان جاندار باشد.

 

شرح گلها:

گل اول دقیقه 22  : روی توپ سوم، اسماعیل قروه هافبک شاهین با دیدی باز در پشت محوطه جریمه شموشک حضور یافته بود و با شوتی زمینی و دقیق توپ را به گوشه دروازه شموشک هدایت کرد.

گل دوم دقیقه 69  : حمیدرضا سلیمانی که تنها چند دقیقه از ورودش به زمین می گذشت با فراری دیدنی خود را در موقعیت تک به تک قرار داد و با شوتی محکم توپ را به طاق دروازه کوبید.

گل سوم دقیقه 84 : مجید خدابنده لو باتجربه که در این بازی خیلی دوید اما درصد پاس های اشتباهش بیشتر بود با استفاده از غفلت مدافعین توپ را دزدید و با شوتی سرکش توپ به تور شموشک بوسه زد.

 

ترکیب شاهین شهرداری بوشهر:

محمدعلی نعمتی-محسن ارزانی-امید سلطانی-بهروز نوروزی فرد-محمد محبی(کمیل حیدری"78")-محسن فیاض بخش-مجید خدابنده لو-میلاد صارمی(حسن پولادی"87")-مجید نعمتی-اسماعیل قروی-عباس پورخسروانی(حمیدرضا سلیمانی"65")

سرمربی: حمید کللی فرد

 

ترکیب شموشک مازندران:

مرتضی قدیمی پور-اتابک نمازی(اسماعیل مژده جویباری"45")-وحید رحیمی-میر فرح لطفی-مهدی سلمانی(الیاس قربان پور"72")-رامین قربانی حسین جعفری پور-فرشید خزایی(حامد سلیمانی"54")-محمد عبادزاده-محمد پهلوان پور-میلاد شکرزاده

سرمربی: محمود شافعی