صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 504161400/01/18 - 21:48

مهاجری: بازی سنگین مس کرمان برابر شاهین بوشهر قابل پیش‌بینی بود

ورزش بوشهر؛ سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: انجام یک بازی سنگین، حساس و پرفشار برابر تیم شاهین بوشهر قابل پیش‌بینی بود.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ رضا مهاجری چهارشنبه شب پس از برد یک بر صفر تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: با آمدن داوود مهابادی به شاهین و کسب یک برد ارزشمند خارج از خانه می‌دانستیم که امروز برابر تیم شاهین کار سختی در پیش داریم.

 

 وی بیان کرد: با این حال اردوی مشهد و امام رضا به بازیکنان از لحاظ روحی، روانی و جسمی کمک کرد و آنها توانستند امروز با دست پر از زمین مسابقه خارج شوند.

 

مهاجری ادامه داد: مس امروز چند موقعیت خوب گلزنی از دست داد که همین هدر رفت موقعیت‌ها منجر به تحت فشار قرار گرفتن تیم مس شد.

 

مهاجری اظهارداشت: با این وجود امیدوارم بازیکنان قدر موقعیت خود را در جدول بدانند و بتوانند پس سال‌ها دل هواداران کرمانی را با صعود به لیگ برتر شاد کنند.

 

 وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار اظهارداشت: امروز هر ۲ تیم به داوری اعتراض‌هایی داشتند ولی با این حال همواره اعتقاد به احترام داوران دارم.

 

مهاجری در ارتباط با وقت تلفی دروازه‌بان تیمش نیز اظهارکرد: شاید بیرانوند به عنوان دروازه بان تیم در یک سری از جاهها وقت تلف کرده باشد که این با هدف گرفتن فشار حمله‌های تیم شاهین بوده است.

 

وی افزود: بیرانوند یک مصدومیت جزئی نیز دارد که بدون شک این مصدومیت در روند بازی امروز وی در برابر شاهین بوشهر تاثیرگذار بوده است.

 

ماجرای ادامه داد: با این حال برای تیم شاهین بوشهر و داوود مهابادی به عنوان دوست و همکارم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم نتیجه لازم و دلخواه خود را در لیگ دسته یک فوتبال کشور کسب کند./ایرنا