صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 74611396/12/13 - 17:00

ایران‌جوان 0 گل‌گهر 1 ؛ ایران‌جوانی‌ها حرفی برای گفتن ندارند

ورزش بوشهر: از هفته بیست و ششم لیگ دسته اول ایرانجوان بوشهر در دیداری خانگی مقابل گل گهر سیرجان تن به شکست داد.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛  این دیدار در حالی برگزار شد که حسین خطیبی روی نیمکت قرمزهای بحران‌زده بوشهری نشسته بود اما او هم نتوانست کاری برای این تیم ریشه‌دار و قدیمی بوشهر انجام دهد. و ایران‌جوان همچنان با همان تفکرات کلیشه‌ای و مغلوبه به کار خود ادامه داد و تعویض‌های همیشگی و ناکام در تغییر نتییجه تا ایران‌جوان با قبول شکست مقابل شاگردان بگوویچ عزم خود را برای سقوط بیش از گذشته نشان دهند.

 

در هر دو نیمه ایران‌جوانی ها حرفی برای گفتن نداشتند و روز آرام و بی خطری را پشت سر گذاشتند تا تیم مهمان روی هوشمندی خود براحتی سه امتیاز را به حساب خود واریز کند. در حالی که تیم بگوویچ ده نفره هم شده بود باز هم ایران‌جوانی‌ها نتوانستند از این فرصت بهره لازم را ببرند و به حداقل‌ این دیدار خانگی دست یابند.

 

با توجه به توقف دیگر تیم‌های پاین جدول قدر فرصت بدست آمده را ندانست و امتیازات این دیدار خانگی را به فنا داد تا به فاصله 8 هفته تا پایان رقابتها کابوس سقوط لحظه به به لحظه به واقعیت تبدیل شود..

 

 

ترکیب ایرانجوان:
وحید اصغرزاده – حسین بازیاری – حسین کاظمی – سجاد مشایخ – حمدالله ابدام – مسعود نظرزاده – اویس کردجهان – علیرضا قاسمی – حجت اسلامی – مهدی احمدزاده – سجاد فیض اللهی

 

ترکیب گل گهر:
مهرداد بشاگردی – مهران گلزاری – علیرضا ابراهیمی – محسن طرهانی – حامد زمانی – امین پورعلی – حسن شوشتری – سجاد اژدر – محسن آذرباد – مهرداد آوخ – اکبر صغیری