صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 46741396/07/04 - 18:00

اميدهاي دریانوردان پارس جنوبي بر بام ایران

ورزش بوشهر: در مرحله پایانی رقابتهای امیدها فوتبال ساحلی کشور دریانوردان پارس جنوبی قهرمان کشور شد.

به گزارش ورزش بوشهر؛ در مرحله پایانی مسابقات امیدهای فوتبال ساحلی کشور به میزبانی یزد (ایفکا اردکان) دریانوردان پارس جنوبی با 3 برد پیاپی موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابتها شد. رقابتهای امیدهای کشور از ابتدا با حضور 28 تیم شروع شد تا اینکه در نهایت چهار تیم پایانی در اردکان یزد به مصاف هم رفتند و امیدهای دریانوردان پارس جنوبی بعنوان قهرمانی دست یافت.

 

در این مرحله از رقابتها چهار تیم دریانوردان پارس جنوبی - ایفکا اردکان - گلساپوش یزد و شهریار ساری برگزار گردید. دریانوردان پارس جنوبی اول - گلسا پوش یزد دوم - ایفا اردکان سوم - شهریار ساری چهارم شدند.

 

دریانوردان پارس جنوبی در بازی اول با نتیجه 7 بر صفر شهریار ساری را شکست داد. و در بازی دوم در پایان وقت قانونی و اضافه مقابل ایفا اردکان میزبان این مسابقات به تساوی 4 بر 4 دست یافت و در نهایت در ضیافت پنالتی ها در مجموع 7 بر 6 پیروز شد. در روز آخر هم با اینکه عبا یک گل عقب بودند در نهایت موفق شدند گلساپوش یزد را با نتیجه 2 بر یک شکست دهند و مقتدرانه قهرمان شود.

 

اسامی کادرفنی و بازیکنان:

محمد جواد خسروی - کاووس سلیمانی - محمد تنگستانی - یوسف ادهمی - مرتضی محمدیان - علیرضا میرشکاری - علی ضرغامی - حسین رضائی - میلاد دریائی نژاد - محمد علی نظرزاده - محمد معصومی زاده

سرپرست: اسماعیل جاشویی

سرمربی: یاسر سلیمانی

مربی: مهدی صالحی زاده

تدارکات: حجت عرب زاده