صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 105781397/02/10 - 09:34

خطیبی: عوامل زیادی در سقوط ایرانجوان بوشهر دخیل بودند

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: عوامل زیادی در سقوط این تیم از لیگ دسته یک فوتبال کشور دخیل بودند.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ حسین خطیبی روز یکشنبه پس از برد 2 بر صفر تیمش برابر مس کرمان در جمع خبرنگاران افزود: ساختار تیم ایرانجوان از همان ابتدا بد شکل گرفت و شمار زیادی از بازیکنان از تیم جدا شدند و تنها در چند روز مانده به شروع مسابقات لیگ، تیم بسته شد.


وی بیان کرد: در ادامه نیز چند بازیکن تاثیرگذار به دلیل مشکلات مالی از تیم جدا شدند که این امر در ناکامی های ایرانجوان تاثیر زیادی داشت.


خطیبی ادامه داد: با این وجود از زمان پیوستنم به ایرانجوان مدیریت باشگاه همه امکانات سخت افزاری موردنیاز از جمله زمین تمرین تیم در شهر عالیشهر فراهم و رئیس هیات فوتبال استان بوشهر نیز در چند مورد زمین چمن استادیوم شهید بهشتی را در اختیار تیم ایرانجوان قرار داد.


وی اظهارکرد: فراهم شدن زمین در حالی بود که تا پیش از آن ایرانجوان در زمین ورزشی کارگران تمرین داشت و بازیکنان از کیفیت زمین رضایت کافی نداشتند.


خطیبی یادآور شد: به نظر می رسد در ابتدای فصل شرایط ایرانجوان قابل مقایسه با چند بازی پایانی نبود و این تیم بخاطر مشکلات مالی روزهای بسیار سختی را سپری کرده بود.


سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان ادامه داد: در بازی های پایانی لیگ شرایط بسیار دشوار است ولی با این حال در همه بازی ها برای کسب سه امتیاز وارد زمین می شدیم که این نشان از عزم و اراده راسخ بازیکنان تیم بود.


خطیبی با انتقاد از عملکرد داوران افزود: در بازی های زیادی از مسابقات لیگ یک از جمله بازی هفته گذشته برابر مس رفسنجان یک گل آفسایدی برای حریف و پنالتی ایرانجوان نادیده گرفته شد.


خطیبی ادامه داد: با این حال انتظار داریم کارشناسان داوری در برنامه تلویزیونی در کارشناسی ها رعایت انصاف را داشته باشند.


وی با تقدیر از کادرفنی ایرانجوان بوشهر اظهار داشت: در این چند بازی که افتخار همکاری با آنها داشتم با صداقت و شرافتی که داشتند نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیم بکار گرفتند./ایرنا