صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 105891397/02/12 - 15:20

اطلاعیه کمیته استعدادیابی و جوانان در خصوص فعالیت مدارس فوتبال

ورزش بوشهر:‌قابل توجه روسای هیات های شهرستانی و مدیران و روسای باشگاه های دارای مدارس فوتبال استان بوشهر

به گزارش "ورزش بوشهر" ، آکادمی ملی فوتبال ایران از سال 1387 استاندارد سازی مدارس فوتبال را آغاز کرد ودر این زمینه اقدامات بسیاری مانند تدوین و ابلاغ آیین نامه مدارس فوتبال انجام داد . اما هنوز هم تعدادی از مدارس بدون مجوز فعالیت می نمایند . از اینرو با توجه به نقش مدارس فوتبال مجاز در پیش گیری از بروز آسیب های اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و به منظور جلوگیری از فعالیت مدارس جرایمی را برای متخلفان ( اعم از شخصیت های حقیقی و حقوقی ) در نظر گرفته است که توجه بدان از اهمیت ویژه ای برخوردار است

1 - تیم ها وباشگاه هایی که اقدام به تاسیس مدارس فوتبال بدون مجوز نمایند از شرکت در تمامی لیگ های استانی ، منطقه ای و کشوری محروم خواهند شد .

2 - مربیانی که به هر نحو درمدارس فوتبال بدون مجوز فعالیت نمایند از شرکت در دوره های مربی گری که زیر نظر فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال برگزار می گردد محروم خواهند شد .

3 - هیات فوتبال استان خودرا موظف می داند مدارس فوتبال دارای مجوز از طریق رسانه ها و پایگاه اطلاع رسانی رسمی خود و هم چنین سامانه مدارس فوتبال کشور معرفی نماید .

4 - هیات فوتبال در اسرع وقت نسبت به ارسال لیست نهایی مدارس فوتبال دارای مجوز به شهرداری وسایر ارگان های ذیربط اقدام و از انجام تبلیغات محیطی و میدانی مدارس بدون مجوز با همکاری ارگان های ذیربط جلوگیری نماید .

 

                                                                                                                محمد نجفی

                                                                                                                رییس هیات

 

 

مشروح شرایط فعالیت مدارس بدین شرح اعلام گردید: