صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 106091397/02/19 - 10:00

بحرانی: اگر طلبم را بدهند حاضرم در استقلال خوزستان بمانم/ دوست ندارم اتفاقات پارسال تکرار شود

ورزش بوشهر: هافبک بوشهری تیم فوتبال استقلال خوزستان در فصل گذشته تمایل به تمدید قرارداد با این تیم دارد به شرطی که مطالباتش پرداخت شود.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ سلمان بحرانی در مورد وضعیت قراردادش با استقلال خوزستان گفت: قرارداد من به پایان رسیده و دو روز پیش بود که باشگاه برای تمدید قرارداد با من تماس گرفت. هنوز وضعیت من برای فصل بعد مشخص نیست، چون بالای 300 میلیون تومان از باشگاه استقلال خوزستان طلب دارم که گرفتن این پول برایم مهم است. باشگاه از من خواست که تخفیف بدهم تا با من تسویه حساب کنند و بعداً قرارداد جدیدم امضا شود.

وی در ادامه افزود: من فصل گذشته هم قصد جدایی داشتم که آقای ویسی گفت وقتی خودش هست پس پول هم در باشگاه وجود دارد. آن زمان 150 میلیون طلب داشتم و دیدم که جدایی از استقلال خوزستان به نفعم نیست. البته فکر می‌کردم که طلبم و همچنین پول قرارداد پارسال را می‌گیرم که متأسفانه این‌طور نشد. حالا دوباره شرایط پارسال تکرار شده و من باید برای تصمیم‌گیری عجله نکنم.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان تصریح کرد: برای من زیاد فرقی ندارد کجا بازی کنم، اما مسائل مالی برایم مهم است، چون در این یکی دو سال ضرر کردم. اگر باشگاه طلبم را بدهد حاضرم در استقلال خوزستان بمانم./تسنیم