صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 106381397/02/23 - 14:40

رضاییان: نه بمب می‌ترکانیم، نه ستاره می‌خواهیم/باشگاه و تارتار راغب به ادامه همکاری هستند

ورزش بوشهر: مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم اعلام کرد اولویت این باشگاه در حال حاضر تسویه حساب با اعضای تیم است.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ بهرام رضاییان درباره شرایط پارس جنوبی برای آماده سازی لیگ هجدهم عنوان کرد: این روزها ما هم مثل سایر تیم ها در حال استراحت هستیم. اولویت مان این است که با بازیکنان و کادرفنی و سایر اعضای تیم تسویه حساب کنیم و بعد به مسائل دیگر فکر می کنیم.


وی درباره وضعیت مهدی تارتار گفت: ما مایل هستیم که آقای تارتار به کارش ادامه دهد. خود این مربی هم دوست دارد در پارس جنوبی بماند و وقتی دو طرف راغب به ادامه همکاری هستیم، مشکلی وجود نخواهد داشت. با این حال همانطور که گفتم اولویت ما تسویه حساب با اعضای تیم است.


مدیرعامل پارس جنوبی درباره برنامه های تیمش برای فصل بعد و اینکه آیا برای قهرمانی تیم خواهند بست، تاکید کرد: خیر، ما دنبال قهرمانی نیستیم و وارد فضای چالشی فوتبال نمی شویم. مثل سال گذشته در لیگ برتر حاضر می شویم و با تلاش بازیکنان و کادرفنی از روز اول برای کسب رتبه خوب در لیگ برتر تلاش خواهیم کرد.


رضاییان درباره نقل و انتقالات پارس جنوبی اظهار کرد: ما نه دنبال بمب ترکاندن هستیم و نه می خواهیم ستاره بزرگی به خدمت بگیریم. با استفاده از جوانان جویای نام کارمان را جلو می بریم و امیدوار به موفقیت هستیم.


وی درباره مشکلات مالی تیمش و راه کار خود برای فصل آینده افزود: الان شرایط طوری است که هر 16 تیم لیگ برتری مشکل مالی دارند. مشکلات فوتبال باید در سطح کلان حل شود؛ ما وقتی حق پخش تلویزیونی و تبلیغات دور زمین هم نداریم، نمی توانیم کارمان را جلو ببریم. در این شرایط اسپانسر هم جلو نمی آید. امیدوارم مشکلات ما در سال آینده کاهش پیدا کند و برای این منظور تلاش خواهیم کرد./ورزش سه