صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 1103511403/03/16 - 23:16

واکنش پاشازاده سرمربی شاهین بندرعامری پس از سقوط به لیگ دو

ورزش بوشهر: سرمربی شاهین بندرعامری بعد از سقوط این تیم به لیگ دو‌ گفت: حیف از بوشهر با این همه استعداد و عقبه فوتبالی که سه ملی پوش در تیم ملی دارد.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ مهدی پاشازاده چهارشنبه شب پس از توقف بدون گل شاهین بندرعامری مقابل چادرملو اردکان در هفته سی و سوم لیگ دسته اول کشور که منجر به سقوط این تیم به لیگ دسته دو شد، گفت: در این چند روز سختی‌های زیادی کشیدیم و خیلی کار کردیم چون در شرایطی تیم را تحویل گرفتم که کمتر کسی چنین ریسکی می‌کرد ولی به خاطر نام بزرگ شاهین و مردم بوشهر پذیرفتم.

سرمربی شاهین در خصوص شرایط دو تیم هم اظهار کرد: این شرایط به هر لحاظ قابل مقایسه نبود ولی به هر حال ما بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.

وی در ادامه ضمن تشکر از هواداران شاهین بابت حمایت از این تیم افزود: حیف از بوشهر با این همه استعداد و عقبه فوتبالی که سه ملی پوش در تیم ملی دارد این وضعیت فوتبال استان باشد و شاهین بندرعامری و شخص آقای ناصری از جیب شخصی خرج می‌کند که با این شرایط یک مردانگی است.

پاشازاده درباره نگاه مسوَولان یزد و بوشهر به فوتبال هم عنوان کرد: نگاه دو استان متفاوت است و یزدی‌ها راه درست را رفته‌اند و ماحصل آن را امروز داریم می‌بینیم.

سرمربی شاهین بندرعامری در خصوص داوری بازی هم بیان کرد: علیرغم اینکه شاهد داوری خوبی بودیم ولی در یک صحنه مشکوک به پنالتی به سود ما گرفته نشد و احساس میزبانی نکردیم