صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 1153681403/05/18 - 01:26

شاهکار مدیریت ایران‌جوان؛ زندگی دوباره

ورزش بوشهر: مدیریت جدید ایرانجوان در همین مدت کوتاهی که عنرش می‌گذرد شاهکار بزرگی کرده است.

ورزش بوشهر: چند سالی بود که قرمزپوشان بوشهری رنگ و بوی موفقیت را به خود ندیده بودند، هر سال استرس و اضطراب سقوط را با تمام وجود حس می‌کردند، اما با آمدن مدیریت جدید ورق به کُلی برگشت و ایران‌جوان شد همان چیزی که مردم می‌خواستند سرحال و قبراق که امیدوارنه رو به جلو حرکت می‌کند.

 

شاهد این بودیم که هواداران با سکوها آشتی کرده‌اند و دیگر استرس جای خود را به شور و هیجان داده و همه در تب و تاب صعود بودند. خیل عظیمی از پیشکسوتان دوباره به ورزشگاه می‌آمدند و برخی از مسئولینی که راه ورزشگاه را پیدا کردند. موضوعی که مطمئنا نمی‌شود با چند خط نوشتن اعاده‌ی مطلب کرد و قلم قاصر است.

 

با روی کار آمدن مدیریت جدید، فقط اسماََ تغییر نبود! بلکه در این مدت کوتاه شاهد تغییر نگرش و هدف بودیم که با تمام وجود می‌توان دید و درک کرد. 

 

شاید همگان فقط نتایج در مستطیل سبز را دیده باشند اما در پَسِ این نتایج اتفاقات شگرفی رخ داده است. سر و سامان بخشیدن به چارت باشگاه و توجه به زیر ساختهای یک باشگاه از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افرازی که طی سالیان گذشته توجهی به آن نشده بود صورت گرفته است که با گذر زمان اثرات خود را بیشتر نشان خواهد داد.

 

بعد از یک دهه تعطیلی مدرسه فوتبال، شاهد شروع بکار دوباره آن بودیم، وضعیت تیم‌های رده سنی سر و سامان مشخصی گرفته است. دیگر نیازی نیست در پارک تمرین کرد و امکانات تمرینی منظم در اختیار تیم بود، پرداختی‌های بموقع که الحق و الانصاف به جرأت می‌توان گفت بی‌سابقه بوده است، بازسازی خوابگاه که همیشه عصای دست ایران‌جوان بوده، پرداخت‌ بدهی‌های سرسام‌آور از گذشته که هر کدامش می‌تواند کمر هر باشگاهی را بشکاند و . . . 

 

این‌ها تنها گوشه‌ای کوچک از کارهای صورت گرفته بود که هر کدامش به تنهایی می‌تواند سهم بزرگی در موفقیت ایفا کند. خیلی از کارهای ریز و درشت دیگری هم انجام شده که هر کدام بوقتش خود را نمایان خواهد کرد و مردم اثرات مثبت آنرا خواهند دید.

 

اکسیر امیدی که به هواداران تزریق شد، تازه شروع ماجراجویی‌های ايران‌جوان با هوادارانش است که می‌تواند طلایی‌بخش روزهای جدیدی در تاریخ فوتبال بوشهر باشد.