صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
به بهانه شروع مسابقات لیگ دو کشور؛
شناسه خبر : 1223901403/07/23 - 09:20

استارت شاهین عامری و ایرانجوان بوشهر برای لیگ آزادگان

ورزش بوشهر: نمایندگان استان بوشهر طی امروز و فردا کار خود را در مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاههای کشور آغاز می‌کنند.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ از هفته نخست این مسابقات، در گروه الف، امروز (دوشنبه 23 مهرماه) شاهین بندر عامری میزبان تهران یاسا است. این مسابقه از ساعت 16:30 در ورزشگاه شهید بهشتی آغاز می شود.

 

همچین در گروه دوم مسابقات، تیم ایرانجوان بوشهر فردا (سه شنبه 24 مهر) در تهران به مصاف تیم اسپاد تهران خواهد رفت.

 

استارت شاهین و ایرانجوان برای صعود به لیگ آزادگان

تیم شاهین بندرعامری از اوایل شهریور ماه با تعیین غلامرضا دلگرم از مربیان باسواد هم استانی به عنوان رییس سرمربی، تمرینات خود را آغاز کرد و با جذب بازیکنان مورد نظر، اردویی 15 روزه در تهران داشت.

  

شاهینی ها از ابتدای تمرینات تاکنون 9 بازی تدارکاتی برگزار کرده و در اولین بازی خود در جام حذفی کشور نیز با 7 گل تیم عمادره ساز بیرجند را بدرقه کردند.

 

شرایط فنی و ساختاری این تیم که با هزینه شخصی مالک این تیم (مجتبی ناصری) اداره می شود، مساعد به نظر می رسد و هدف از نحوه جذب بازیکنان و آماده سازی تیم صعود به لیگ دسته یک تعیین شده است.

 

تیم ریشه دار ایرانجوان بوشهر نیز پس از ناکامی در پلی آف صعود به لیگ دو، این فصل با خرید امتیاز تیم بعثت کرمانشاه وارد رقابتها شده است. گفته می شود خرید این امتیاز 15 میلیارد تومان برای ایرانجوان آب خورده است.

  

قرمزپوشان بوشهری پس از جدایی سیامک فراهانی از سرمربیگری تیم، با انتصاب مهدی کریمیان، امید به کسب نتایج خوب در لیگ دسته 2 دارد.

 

نکته حاشیه ای اینکه سرمربیان دو نماینده استان در لیگ دو جابجا شده اند، کریمیان که فصل قبل در شاهین عامری بوده این بار رییس کادر فنی ایرانجوان شده، دلگرم هم که با سابقه مربیگری ایرانجوان امسال در جمع شاهینی ها می باشد.

 

گفتنی است تیم های اول هر گروه مستقیم به لیگ آزادگان صعود می کنند و سومین تیم صعودکننده هم از برنده بازی نایب قهرمان این گروهها مشخص می شود.