صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 193861397/07/08 - 18:20

محمودزاده: لیگ یک مجددا قرعه کشی نمی شود

ورزش بوشهر: فریبرز محمود زاده : قرعه کشی مجدد لیگ یک امکان پذیر نیست و باید لیگ دسته اول را با ۱۶ تیم برگزار کنیم.

 

🔸بحث تبلیغات محیطی در لیگ برتر و دسته اول بسیار مهم است و نیاز داریم با توجه به اهمیتی که دارد جلساتی برگزار کنیم تا بتوانیم به هماهنگی‌های لازم بین ناظرین و مسئولان برسیم.

🔹باشگاه‌ها باید حق ورود بپردازند تا وارد مسابقات شوند مثلاً در لیگ دسته اول در بحث تبلیغات محیطی درصدی به باشگاه‌های لیگ دسته اول حاضر تقریباً ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان می‌رسد، آنها می‌توانند از این تبلیغات استفاده‌های خوبی کنند

🔸هیچکس دوست ندارد تیمی از جدول رقابت‌ها کنار برود اما در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی بهتر لیگ دسته اول را با ۱۶ تیم برگزار کنیم.

🔻در حال حاضر ۲ تیم سقوط کردند و طبق قانون باید یک تیم از لیگ دسته اول سقوط کند.

🔹به دنبال این هستیم تا با یک بررسی خوب ادامه لیگ را بدون دغدغه و مشکل به پایان برسانیم. هنوز هیچ چیز قطعی نیست که بخواهیم اعلام کنیم به هر حال در تلاش هستیم تا نیم‌فصل بازی‌ها برگزار شود بعد از نیم فصل اول نیم‌فصل دوم با یک برنامه‌ریزی بهتر مسابقات لیگ دسته اول را ادامه بدهیم

🔸در خصوص قرعه‌کشی مجدد باید بگویم که در حال حاضر امکان‌پذیر نیست، باید همه موارد بررسی شود به هر حال دو تیم در حال حاضر سقوط کرده‌اند، خیلی از باشگاه‌ها مواردی را تاکید کرده‌اند که باید بررسی شود برای مثال اینکه چرا دو تیم باید در هفته استراحت کنند و ما باید این موارد را بررسی کنیم تا متوجه شویم اشکالات کجاست.