صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 193901397/07/09 - 22:00

محمد نوازی از سرمربیگری ایرانجوان بوشهر استعفا داد/اراده ای برای حل مشکلات وجود ندارد

ورزش بوشهر: محمد نوازی سرمربی ایرانجوان بوشهر دوشنبه شب پس از بازی تیمش با سردار بوکان از سمت خود استعفا داد.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ محمد نوازی در این ارتباط در جمع خبرنگاران اظهارداشت: 27 سهامدار باشگاه ایرانجوان و مدیرعامل آن چنانچه نمی توانند مشکلات تیم را حل کنند باید بگذارند تا افراد دیگری جایگزین آنها شوند.


وی بیان کرد: باشگاه ایرانجوان ملک و املاک میلیاردی دارد و با این همه دارایی شایسته نیست این تیم از مشکلات مالی رنج ببرد.


نوازی گفت: از مسئولان استان بوشهر و بویژه استاندار انتظار داریم حداقل بخاطر هواداران ایرانجوان هم که شده این تیم را دریابند.


وی افزود: روزی که تصمیم به فعالیت در سمت سرمربیگری ایرانجوان گرفتم به امید حل مشکلات به این تیم آمدم ولی اکنون که اراده ای برای حل مشکلات وجود ندارد رفتن از ایرانجوان به ماندن در این تیم ترجیح می دهم.


سرمربی ایرانجوان بوشهر اظهارداشت: بازیکنان ایرانجوان متاهل هستند و با توجه به شرایط اقتصادی کشور انتظار دارند که حمایت مالی لازم از آنها صورت گیرد.


وی در ارتباط با بازی ایرانجوان و سردار بوکان نیز گفت: ایرانجوان در دیدار امشب برابر سردار بوکان کارت 6 بازیکن جدیدش صادر نشده بود 2 بازیکن که در ترکیب اصلی گذاشته بودیم ناظر بازی اجازه بازی به آنها نداد.


نوازی یادآورشد:برای این بازی تنها سه بازیکن کم تجربه روی نیمک داشتیم ولی با این وجود بازیکنان برابر سردار بوکان نمایش قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند.


وی گفت: در این بازی به دلیل کمبود بازیکن ناچار به استفاده از بازیکن رباط پاره در ترکیب شدیم.