صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 193951397/07/10 - 13:00

هواداران پارس محجوبند، خیال داوران راحت است! تارتار ثابت کرده معمار خوبی برای فوتبال ایران است

ورزش بوشهر: مربی پارس جنوبی جم اعتقاد دارد اگر مشکلات مالی تیمش حل شود، آنها می توانند در این فصل هم جایگاه پارسال را حفظ کرده و روزهای خوبی را تجربه کنند.

  به گزارش "ورزش بوشهر"؛ حسین پاشایی درباره شرایط تیم پارس جنوبی جم بعد از دیدار با پدیده مشهد عنوان کرد: ما مقابل پدیده یک بازی خوب و باکیفیت انجام دادیم. به خصوص در نیمه دوم عالی بودیم و استحقاق کسب 3 امتیاز را داشتیم. موقعیت های خیلی خوبی داشتیم که گل نکردیم، ضمن اینکه داوری هم تاثیرگذار بود و اجازه نداد 3 امتیاز را بگیریم. به هر حال تقدیر ما این بود که بازی با تساوی به پایان برسد.


وی درباره اشتباهات وحید کاظمی داور مسابقه پارس جنوبی و پدیده که در برنامه نود مشخص شد بازیکن پدیده را اخراج نکرده و یک پنالتی نیز به سود تیم پارس نگرفته، بیان کرد: واقعا عجیب بود که داور به جای دادن کارت زرد دوم به مرادمند بازیکن پدیده و اخراج او به عماد میرجوان مهاجم تیم ما اخطار داد! در صحنه پنالتی ای که او نگرفت هم همه دیدند خطا رخ داده و صد درصد پنالتی بود. آقای کاظمی حتی به صحنه کاملا اشراف داشت و وقتی روی زانویش خم شد انتظار داشتیم خطا را اعلام کند اما این اتفاق نیفتاد. واقعا تصمیم عجیبی گرفت و فقط امیدوارم این اتفاقات در بازی های آینده دیگر تکرار نشود.


مربی پارس جنوبی جم با اشاره به ضرر این تیم از داوری ها به خصوص در دیدارهای خانگی خاطرنشان کرد: متاسفانه این اتفاق می افتد و ما همواره در جم از داوری ضرر کردیم. من فکر می کنم چون تماشاچیان ما محجوب هستند و بی احترامی به داور نمی کنند، داوران خیالشان راحت است که جو بهم نمی ریزد و این اشتباهات صورت می گیرد. امیدوارم کمیته داوران فکری به حال این موضوع کند، چون ما همواره در خانه از داوری ضرر کردیم.


پاشایی درباره دیدار با ماشین سازی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: ما دو هفته پیش در لیگ برتر بازی عجیبی را با ماشین سازی داشتیم و باختیم. الان بهترین فرصت است که آن شکست را جبران کنیم.


وی ادامه داد: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد. این بازی برای ما یک بازی تدارکاتی خوب می تواند باشد. ضمن اینکه برای حضور  در جام حذفی بازی به بازی جلو می رویم و استراتژی خاصی را برای هر بازی برنامه ریزی می کنیم. تیم ماپتانسیل بالایی دارد و خوشبختانه دو تیم کامل داریم که برای موفقیت می جنگند. امیدوارم نتیجه خوبی مقابل ماشین سازی بگیریم و با صعود به جمع 8 تیم برتر حذفی هواداران مان را خوشحال کنیم.


مربی پارس جنوبی جم در ادامه افزود: همانطور که مستحضر هستید پارس جنوبی جم در بین 4 تیمی که طی دو سال گذشته به لیگ برتر صعود کردند، بهترین نتایج را کسب کرده و این نشان می دهد سازماندهی خوبی داشته است. ما پارسال جایگاه خوبی به دست آوردیم و یک رکورد را برای تیمی که اولین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می کند، شکستیم. امسال هم اگر مشکلات مالی حل شود، فکر می کنم پارس جنوبی می تواند روزهای خوبی را تجربه کند.


پاشایی همچنین اظهار داشت: پارس جنوبی که با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند، نمونه خوبی برای باشگاه های دیگر است. ما نشان دادیم با ثبات می شود خوب نتیجه گرفتیم و شک نکنید اگر امسال مشکلات حل شود هم می توانیم جایگاه پنجم پارسال را تکرار کنیم. برایم عجیب است که در این شرایط برخی می گویند بد نتیجه گرفتیم، ما هفتم جدول هستیم و این برای تیمی که نوپا است، عملکرد خوبی محسوب می شود. با این حال انشاالله با حل مسائل مختلف بتوانیم امسال در پایان فصل بالانشین لیگ برتر باشیم و در حذفی نیز روزهای خوبی را تجربه کنیم.


وی در پایان افزود: فراموش نکنید امسال 70، 80 درصد از اسکلت اصلی تیم پارس جنوبی جدا شدند و به تیم های دیگر رفتند. ما با این شرایط تا همین جا هم کار بزرگی کردیم. واقعا آقای تارتار نشان داده معمار خوبی برای فوتبال ایران است و باید از او تقدیر شود. ما با همه مشکلات موجود استقلال را بردیم، از سپاهان در دقیقه 94 گل تساوی را خوردیم و پدیده صدرنشین را متوقف کردیم و با بدشانسی پیروز نشدیم. همین حالا هم از تیم هایی مثل استقلال، ذوب آهن و فولاد در جدول رده بندی بالاتر هستیم. این ها نشان می دهد روند تیم ما مثبت بوده و انشاالله در آینده نیز این شرایط را ادامه می دهیم.

منبع: ورزش سه