صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 194131397/07/13 - 20:00

مس کرمان 5 - 2 سیراف کنگان؛ پایان رویاپردازی

ورزش بوشهر: سیراف کنگن یکی از نمایندگان استان در جام حذفی با شکست مقابل مس کرمان حذف شد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ سیراف کنگان که در مرحله اول تیم دسته سومی استقلال لطیفی فارس را 3بر 2شکست داده بود،در مرحله دوم بازی این تیم با ایرانجوان بوشهر برگزار نشد و راهی دور سوم شد،در دور سوم با قرعه استراحت شد و در مرحله یک شانزدهم نهایی تیم دسته اولی خونه به خونه بابل را با تک گل غلامعباس سماچی در کنگان شکست داد و امروز در مرحله یک هشتم نهایی در کرمان به مصاف مس رفت که با نتیجه 5بر 2 تن به شکست داد.

در این دیدار مس کرمان در 5دقیقه وقت اضافه نیمه اول با دو گل شروین بزرگ و حمیدکاظمی به پیروزی رسید.دردقیقه 57کاظمی گل سوم مس را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.شروین بزرگ در دقیقه 73گل دوم خودش و چهارم مس را به ثمر رساند.

شاگردان رحیمی در سیراف کنگان که چیزی برای از دست دادن نداشتند حملاتی را روی دروازه مس تدارک دیدند و در دقیقه 84گل اول را توسط غلامعباس سماچی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.دو دقیقه بعد نوبت به عبدالرحیم بصیری رسید تا گل دوم سیراف را به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و حمید کاظمی در دقیقه 88گل سوم خود و پنجم تیمش را به ثمر رساند تا مس کرمان با نتیجه 5بر 2پیروز و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور صعود کند و سیراف کنگان با رویاپردازی در جام حذفی خداحافظی کند.