صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 194271397/07/14 - 09:00

دست‌نشان: بازی سختی مقابل تیم کنگان بوشهر داشتیم/بازیکنان بازی را جدی نگرفته بودند

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: بازی سختی مقابل تیم کنگان بوشهر داشتیم، ابتدا بازیکنان تیم حریف را دست کم گرفتند اما با حمایت هواداران توانستیم پیروز یویم.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ نادر دست‌نشان سرمربی تیم فوتبال مس کرمان بعد از برد مقابل کنگان بوشهر گفت: به هواداران تیم مس که با صبر از تیم حمایت کردند تشکر می‌کنم. بازی کردن مقابل تیم‌هایی که نسبتاً ضعیف هستند در جام حذفی سخت است. چرا که از قبل نمی‌توان نتیجه بازی را پیش‌بینی کرد. بازیکنان بازی را جدی نگرفته بودند. سخت از لحاظ روحی تیم را بالا نگه داریم. تیم حریف خوب آنالیز کردیم. ابتدای بازی سرعت بازی خوب نبود از دقیقه ۱۰ به بعد شرایط تیم بهتر شد و با حمایت خوب هواداران توانستیم نتیجه خوبی رقم بزنیم و در وقت‌‌های اضافه به ۲ گل رسیدیم.

وی در ادامه گفت: اما در نیمه دوم ۲ گل دریافت کردیم احساس می‌کنم بازیکنان تیم حریف را دست کم گرفتند نمی‌دانم گل اول تیم حریف پنالتی بود یا نه، اما زمانی که گل دوم را دریافت کردیم اشتباه کردیم و نتوانستیم توپ را دفع کنیم و گل خوردیم. بعد از اینکه گل را دریافت کردیم سریع به گل رسیدیم و نشان دادیم که می‌توانیم زمانی که تحت فشار باشیم خوب بازی کنیم و نتیجه را تغییر دهیم. سعی کردیم از این بازی به عنوان یک بازی تدارکاتی استفاده کنیم و از ۸ یا ۹ بازیکن اصلی‌مان استفاده نکردیم و نشان دادیم که باید همه بازیکنان اتحاد داشته باشند تا در نهایت دل هواداران را شاد کنیم.