صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 194291397/07/14 - 21:00

پارس جم 1- 2 ماشین سازی؛ دَبِل مهاجری مقابل تارتار با حذف پارس جم از جام حذفی

ورزش بوشهر: رضا مهاجری بار دیگر مقابل پارس جنوبی به برتری دست یافت تا به همراه تیمش در جمع هشت تیم برتر جام حذفی حضور یابد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"، پارس جنوبی جم از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی در خانه میزبان ماشین سازی تبریز بود که در نهایت در وقت‌های اضافه شاگردان تارتار با قبول شکست مهاجم ماشین سازان در خانه با جام حذفی وداع کردند.

 


شرح گل:
دقیقه 60- ماشین سازی از سمت چپ زمین مسابقه صاحب موقعیت شد و به همین واسطه محسن یوسفی سانتری را به داخل محوطه جریمه کرد و سیداخمد موسوی با یک والی زیبا گل اول را برای این تیم تبریزی به ثمر رساند.


دقیقه 91- پارسی‌ها در میانه زمین صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و نقی زاده آن را به داخل محوطه جریمه ارسال و نورمحمدی با پشت سر دروازه دخسوس را در دقایق آخر باز کرد.


دقیقه 115- محسن بنگر در یک سوم دفاعی تیمش دچار اشتباهی شد و به همین واسطه موقعیتی برای ماشین سازی به دست آمد و خرم الحسینی بازیکن تعویضی این تیم تبریزی با استفاده از شلوغی در محوطه جریمه دومین گل را وارد دروزاه گوهری کرد.

 
نیمه اول این دیدار با یک بازی مدیریت شده و بدون شکل گرفتن موقعیت جالب توجهی روی دروازه دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در نیمه دوم اما ماشین سازی به دنبال سود بردن از فضای خالی در ضدحملات بود که در یکی از این حملات توانست با ضربه سیداحمد موسوی از حریف پیش بیفتد. بعد از این گل اما پارس جنوبی خیمه سنگین خود روی دروازه ماشین سازی را شکل داد که با عملکرد مناسب ساختار دفاعی این حملات راه به جایی نمی‌برد. در نهایت این حامد نورمحمدی بود که در دقایق پایانی توانست از اشتباه فرناندوس دخسوس بهترین سود را برده و تیمش را به گل تساوی برساند.
بازی در وقت اضافه اول نیز با احتیاط دو تیم همراه شد تا همه چیز برای پیش بینی رسیدن بازی به ضربات پنالتی همراه باشد. با این حال در وقت اضافه دوم رضا مهاجری بار دیگر موفق شد با سود بردن از اشتباه خط دفاعی و ضربه تمام کننده خرم الحسینی به گل دوم و پیروزی بخش خود دست یابند و با یک پیروزی ارزشمند و جواز صعود جم را ترک کردند.

 
پارس جنوبی جم در شرایطی که در این فصل نتایج موفقی در استادیوم خانگی خود کسب کرده بود، در بازی مقابل ماشین سازی تسلیم شد. استادیومی که آنها پیش از این برابر تیم‌های قدرتمند پدیده، سپاهان و استقلال به نتیجه دست یافته بودند و به نظر می‌رسید اینبار هم کار سختی برابر ماشین سازی نداشته باشند.
ماشین سازی در دومین بازی پیاپی مقابل پارس جنوبی به برتری دست یافت. آنها پیش از این در لیگ برتر این فصل پارس را در تبریز شکست داده بودند و علیرغم وعده بازیکنان پارس جنوبی برای جبران آن در جام حذفی، بار دیگر مقابل این تیم تسلیم شدند.