صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 194311397/07/14 - 22:00

تارتار: چرا باید در خانه از داوری لطمه بخوریم؟

ورزش بوشهر: سرمربی پارس جنوبی با بدشانسی تمام در کسب جواز صعود به مرحله بعدی جام حذفی ناکام ماند و تیمش برابر ماشین سازی شکست خورد.

  به گزارش "ورزش بوشهر"، در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی، پارس جنوبی در جم مقابل ماشین سازی با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا از صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها ناکام بماند. مهدی تارتار با حضور در نشست خبری این بازی در خصوص نتیجه به دست آمده گفت: بازی حذفی طبیعتا با ریسک کمتری انجام می‌شود.در نیمه دوم بیشتر بازی در اختیار ما بود اما می‌دانستیم ماشین‌سازی به ما صدمه می‌زند. تیم حریف در ضد حملات خطرناک بود ودر وقت‌های اضافه روی اشتباهاتی که داشتیم به گل رسیدند.


وی با تشریح شرایط دو تیم گفت: تیم حریف در خط دفاع کم اشتباه بود و دروازه‌بانش هم روز خوبی داشت، ما روز اول هم گفتیم نیم نگاهی به قهرمانی در جام حذفی داریم، اما آنقدر پتانسیل نداریم که در هر دو جام سرمایه‌گذاری کنیم. به هر حال در جام حذفی کنار رفتیم و شرمنده هواداران شدیم، به شخصه از آن‌ها معذرت می‌خواهم و من در این شکست مقصر بودم.


مهدی تارتار با گلایه از داوری ناظمی گفت: مثل همیشه در خانه از داوری لطمه خوردیم. کوپال ناظمی با سیاست قضاوت کرد و دوست داشت بازی مساوی شود. خطاهای بی‌موردی برای ماشین‌سازی گرفت و امیدوارم فکری به حال این داوری‌ها شود. ناظمی هر توپی که احساس می‌شد خطرناک است، سوت می‌زد و به نفع ماشین‌سازی خطا می‌گرفت. من احساس کردم او دوست دارد بازی مساوی شود.


سرمربی پارس جنوبی در واکنش به این سوال که چرا با وجود اینکه احمد موسوی و مسیح زاهدی دو بازیکن کنونی ماشین‌سازی در تمرینات پیش‌فصل پارس جنوبی شرکت کرده بودند اما در نهایت به تیم‌‌های خود بازگشتند،‌ گفت: این‌ بازیکنان با تیم‌های خود قرارداد داشتند و قانون آن‌ها را به تیم ما نداد. به هر حال در بحث قانونی ما نتوانستیم این بازیکنان را جذب کنیم و شما دیدید چه کیفیت خوبی هم داشتند.


تارتار با اعلام اینکه تیمش نمایش برتری نسبت به ماشین سازی داشت گفت: بازی کاملا در اختیار ما بود و از چپ و راست روی دروازه حریف حمله می‌کردیم،‌ اما تیم حریف فقط دفاع کرد و وقت بازی را تلف کرد. آن‌ها این نوع سبک دفاعی را دوست دارند. فکر می‌کنم آخرین باری که ما در ورزشگاه خودمان باختیم، به همین ماشین‌سازی که آن زمان گسترش فولاد بود باختیم،‌ آن زمان هم با همین سبک بازی و با همین دروازه‌بان که تیم حریف را عصبانی می‌کند و فقط وقت تلف می‌کند، ما را شکست دادند. من این نوع فوتبال را نمی‌پسندم، اما مبارکشان باشد. ما کم دقت بودیم و در گل دوم اشتباهات فردی داشتیم و همین باعث باخت‌مان شد.


سرمربی پارس در پاسخ به این سوال که آیا درضربات پنالتی می‌توانستند حریف را شکست دهند گفت: نتیجه پنالتی مشخص نمی‌کند. هر دو دروازه‌بان خوب هستند. به نظرم هر تیمی تمرکز بیشتری در ضربات پنالتی داشته باشد، برنده می‌شود. در هر صورت امروز ما فقط شرمنده هواداران شدیم، همین رامی‌توانم بگویم.
تارتار در پاسخ به سوالی درباره حضور محمد نوری در ترکیب و دریافت گل بعد از این تعویض گفت: فکر می‌کنم دقیقه 110 بود که این بازیکن را به زمین آوردیم و دلیل آن هم این بود که می‌خواستیم یک پنالتی‌زن به داخل زمین بفرستیم. حالا از شانس بدمان این اتفاق افتاد و دیگر این موضوع از دست ما خارج است. نوری از بازیکنان با تجربه است و به هر حال زیبایی‌های فوتبال هم به این‌هاست. من هم گفتم،‌ مقصر ما هستیم.


سرمربی پارس که در میان سوالات انتقادآمیز اصحاب رسانه قرار داشت در پاسخ به سوالی درباره دلیل عدم حضور سیف اللهی از ابتدای این بازی گفت: شما در تمرینات ما نیستند. روح‌الله سیف اللهی یک هفته است مصدوم شده و هفته گذشته فقط کنار زمین دویده است،‌ امروز هم ریسک نکردیم تا مصدومیتش بیشتر نشود و گذاشتیم تا استراحت کند. شما دیدید وقتی هم این بازیکن را به زمین فرستادیم بسیار خوب کار کرد.