صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 194521397/07/16 - 10:00

رضاییان: در کنار مشکلات مالی مشکلات فنی هم داریم/باید روحیه مبارزه طلبی و شجاعت تیم را بالاتر ببریم

ورزش بوشهر: مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت: تیم ما در کنار مشکلات مالی، مشکلات فنی هم دارد و باید بازیکنان روحیه مبارزه طلبی بیشتری داشته باشند.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ بهرام رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شکست ۲ بر یک تیمش مقابل ماشین‌سازی در جام حذفی گفت: بازی خوبی بود ماشین‌سازی هم به خاطر تغییر و تحولات و آمدن رضا مهاجری شارژ روحی شده بود. بعد از اینکه ما گل خوردیم بازیکنان تلاش کردند و توانستند بازی را به تساوی بکشانیم. اما در نهایت در دقایق پایانی یک  اشتباه باعث شد گل دوم را بخوریم و دیگر زمانی برای جبران وجود نداشت.

وی در مورد حسین پاشایی مربی پارس جنوبی با حمیدرضا جودکی مربی ماشین‌سازی گفت: من آنجا نبودم و فقط دیدم داور هر دو مربی را اخراج کرد.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در مورد اینکه کادر فنی مدام می‌گوید که به خاطر مشکلات مالی پارس جنوبی در نتیجه‌گیری موفق نمی‌شود، گفت: ما قطعاً مشکلات مالی داریم وقتی بازیکن دریافتی ندارد این مسائل به حوزه فنی هم کشیده می‌شود و هر صحبتی بکنیم می‌گویند که بازیکن پول نگرفته‌ است و این مسئله در نتیجه‌گیری تأثیرگذار است اما در کنار مشکلات مالی برخی با اشتباهات فردی نتیجه‌ را واگذار کردیم. ما در کنار مشکلات مالی مشکلات فنی هم داریم و باید بیشتر تلاش کنیم و روحیه مبارزه طلبی و شجاعت تیم را بالاتر ببریم و مثل فصل گذشته نتایج لازم را کسب کنیم.

وی افزود:‌اگرچه جام حذفی کعبه آمال ما نبود اما انتظار داشتیم ماشین‌سازی را در خانه شکست بدهیم. با این حال هدف اصلی ما ماندن در لیگ برتر و حضور در نیمه بالای جدول است. این برای ما مهم‌تر از این است به فینال جام حذفی برسیم و در سایه این فینال اتفاقات تلخی در لیگ برایمان رخ بدهد.

رضاییان در مورد شعار هواداران علیه مسئولان وزارت نفت گفت:‌ آنها علیه کسی شعار ندادند و درخواست آنها حمایت بیشتر مسئولان از تیم بود. حضور این تیم باعث شده همدلی و همگرایی در این منطقه بیشتر شود پارس جنوبی تنها نماینده جنوب کشور است اگرچه قانون دست مسئولان را بسته اما می‌توان به روش‌های دیگر به تیم کمک کرد.