صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 194621397/07/16 - 19:30

ادعای سرپرست پارس جم؛ 4 پنالتی ما مقابل ماشین سازی گرفته نشد!!!

ورزش بوشهر: سرپرست تیم پارس جنوبی جم نسبت به عملکرد داور دیدار با ماشین سازی گلایه هایی را مطرح کرد.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ عبدالرحیم خطیب درباره شکست پارس جنوبی جم مقابل ماشین سازی عنوان کرد: ما در این بازی عملکرد خوبی داشتیم و می توانستیم پیروز میدان باشیم اما کم دقت بودیم و البته اشتباهات فردی نیز سبب شد تا بازی را واگذار کنیم. ضمن اینکه بار دیگر از داوری ضربه خوردیم.


وی ادامه داد: ما بعد از آنکه در دیدار با ماشین سازی و پدیده در لیگ برتر از داوری ضرر کردیم هشدار دادیم و خواهش کردیم که کمیته داوران در راستای کاهش اشتباهات تلاش کند. می خواستیم در بازی حذفی از این موضوع ضرر نکنیم اما متاسفانه باز هم از داوری ضرر کردیم.


سرپرست پارس جنوبی همچنین تاکید کرد: در مسابقه با ماشین سازی داور چند صحنه مشکوک به پنالتی را گذر کرد که به ضرر ما شد. در دقیقه 27 خطای دخسوس روی ابراهیم صالحی را داور ندید. در این صحنه دخسوس با لگد به شکم صالحی کوبید. در دقیقه 45 بار دیگر مدافع حریف روی صالحی با هل دادن در محوطه جریمه خطا کرد اما باز هم از چشم داور دورماند. در نیمه دوم هم دخسوس روی محسن بنگر خطا کرد. او با دست گردن بازیکن ما را گرفت و داور اعتقادی به پنالتی نداشت. همچنین آخرین صحنه هم که دقیقه 85 رخ داد، محسن بنگر توسط مدافع ماشین سازی سرنگون شد و داور از کنار این صحنه هم گذشت.

 

خطیب افزود: مگر در طول یک مسابقه چند بار باید اتفاقاتی بیفتد تا داور پنالتی بگیرد؟ این شرایط برای ما خوب نیست. 4 صحنه مشکوک به پنالتی وجود داشت که حتی اگر یک یا دو پنالتی هم گرفته می شد، شرایط ما اینطور نبود. مجموعه اتفاقاتی که باعث شکست پارس جنوبی و حذف از رقابت ها جام حذفی شد.


وی در پایان گفت: خواسته مشخص ما از کمیته داوران و فدراسیون فوتبال این است که راهکاری برای کاهش این اشتباهات پیدا کنند. متاسفانه یک هفته زحمت ما با اشتباهات داوری از بین می رود و نمی دانیم باید چه کنیم. امیدوارم در آینده با درایت مسئولان فدراسیون فوتبال دیگر شاهد این اتفاق نباشیم.