صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 194781397/07/19 - 09:00

کیانی: امیدوارم در جام جهانی بدرخشیم/ تنها تیمی که برزیل را اذیت کرد، ما بودیم

ورزش بوشهر: بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند در جام جهانی پیش‌رو بدرخشد و روی سکوی اول یا دوم بایستد.

   
 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ مصطفی کیانی، بازیکن بوشهری تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان درباره شرایط این تیم گفت: اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. چون در لیگ حضور داشتیم، بدن‌ها آماده است و فقط نیاز به هماهنگی داریم که در اردوی دو هفته‌ای پرتغال می‌توانیم به خوبی برای جام بین قاره‌ای آماده شویم.

وی در خصوص اینکه تنها رقیب ایران برزیل است و آیا این بار توانایی شکست آنها را داریم یا نه، اظهار داشت: تمام تمرین‌مان را برای شکست برزیل انجام می‌دهیم. در این تورنمنت هم بازیکنان با تجربه‌ای چون حسن عبداللهی، فرید بلوک‌باشی و مهران مرشدی‌زاده را در اختیار نداریم. امیرحسین اکبری هم مصدومیت دارد که امیدوارم به این تورنمنت برسد، اما در هر صورت تمام تلاش‌مان را برای شکست برزیل انجام می‌دهیم. در تورنمنت سال گذشته هم تنها تیمی که توانست مقابل برزیل بایستد و این تیم را خسته کند، ما بودیم. امیدوارم در این تورنمنت آنها را شکست دهیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مورد اینکه هدف این تیم جام جهانی است و آیا با تغییر نسل می‌توان در جام جهانی موفق شد، خاطرنشان کرد: تورنمنت‌های خوبی تا جام جهانی داریم. هم جام بین قاره‌ای داریم و هم قهرمانی آسیا که مقدماتی جام جهانی است. امیدوارم جوانان ما پخته شوند که اتفاقاً بازیکنان بسیار خوبی هم هستند. دوره قبلی جام جهانی روی سکوی سومی رفتیم و امیدوارم این بار با هدفی که داریم اول یا دوم شویم./تسنیم