صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 195721397/07/30 - 14:30

فکری : اگر حمایت شویم می توانیم مدعی صعود باشیم

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر: کمک داور به درستی نقطه پنالتی را نشان داد.

 

به گزارش"ورزش بوشهر"، محمود فکری، سرمربی شاهین بوشهر در پایان این دیدار با حضور در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود. تیم ما در هر دو‌ نیمه موقعیت های زیادی داشت و در دقایق ابتدایی و انتهایی مسابقه می توانست به گل برسد که متاسفانه به دلیل کم دقتی بچه ها این اتفاق رخ نداد. ولی در مجموع بازی خوبی بود و هر دو تیم تلاش کردند تا بازی تماشاگرپسندی را ارائه دهند.

فکری با بیان اینکه کسب امتیاز در بازی خارج از خانه برای ما مهم بود، ادامه داد: با وجود اینکه در دقیقه ۹۰ می توانستیم از روی نقطه پنالتی به گل برسیم و متاسفانه این اتفاق رخ نداد، جا دارد به تیم حریف و بچه های خودمون خسته نباشید می گویم. برای ما کسب یک امتیاز در خانه حریف خیلی مهم بود که به آن دست پیدا کردیم.

سرمربی شاهین در مورد صحنه پنالتی گفت: پنالتی صد در صد اتفاق افتاد، زیرا توپ با دست بازیکن حریف برخورد کرد. حالا شاید در مقابل داور وسط بازیکنی قرار داشت که ایشان این صحنه را ندیدند ولی داور کنار به درستی این صحنه را دیدند و نقطه پنالتی را نشان دادند.

فکری در مورد داوری مسابقات گفت: در مجموع روند داوری ها طوری بوده که قضاوت در تعدادی از بازی ها خیلی ضعیف و در تعدادی از بازی ها خوب بود است. در این بازی هم جا دارد به داوران خسته نباشید بگویم، زیرا به خوبی توانستند بازی را کنترل کنند ولی در برخی از مسابقات هم دیده شده که سوت های اشتباه داوران نتیجه بازی ها را تعیین کرده است که انتظار داریم دپارتمان داوری حداقل برای دیدارهایی که مهم است از داوران با تجربه تر استفاده کنند که مشکلی به وجود نیاید.

سرمربی شاهین در مورد اینکه آیا پیش از آغاز مسابقه به نام داوران توجه می کند یا خیر گفت: صد در صد توجه می کنیم و وقتی داور باتجربه ای که بدانیم بازی از دستش خارج نمی شود و اگر اشتباهی هم مرتکب می شود برای هر دو است، برای تیم ما انتخاب شده خوشحال می شویم. زیرا ما به دنبال این هستیم که در همه مسابقات حق به حقدار برسد.

 

فکری در مورد اینکه آیا شاهین می تواند جزو مدعیان صعود باشد یا خیر گفت: متاسفانه اختلاف نظر مسوولین موجب شده تا به خوبی از تیم ما پشتیبانی نشود که اگر این مشکلات حل شود، بچه های ما این توانایی را دارند که در جمع تیم های مدعی صعود قرار گرفته و در نهایت به هدف شان دست پیدا کنند.