صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 196181397/08/06 - 09:10

پورامینی: تاکتیک «کروکودیل» ما تمرین شده بود/اگر ایمانی زمینی شوت می‌کرد، بازهم حرفی زده می‌شد؟

ورزش بوشهر: هافبک تدافعی تیم پارس جنوبی جم نسبت به حواشی ایجاد شده درباره حرکت خود روی ضربه ایستگاهی نفت آبادان توضیحاتی را ارائه کرد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"، در جریان بازی روز جمعه پارس جنوبی جم و نفت آبادان اتفاق جالبی رخ داد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. در دقیقه 27 بازی هنگامی که تیم صنعت نفت می خواست ضربه ایستگاهی پشت دروازه را بزند، حسین پورامینی هافبک پارس مثل بروزوویچ مدافع اینتر پشت دیوار دفاعی روی زمین خوابید تا جلوی شوت زمینی بازیکن حریف را بگیرد.


مقایسه این حرکت تمرین شده بازیکنان پارس جنوبی جم با حرکت اینتری ها و البته گل شدن ضربه اکبر ایمانی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.


حسین پورامینی در گفت و گوبا خبرنگار "ورزش سه" درباره این اتفاق عنوان کرد: این حرکت ما کاملا تمرین شده بود. ما بازی های تیم نفت را آنالیز کرده بودیم و می دانستیم آنها روی ضربات ایستگاهی با توجه به حضور بازیکنان شوتزنی که دارند برنامه ریزی می کنند. حتی دیده بودیم در بازی با ذوب آهن طالب ریکانی زمینی به توپ ضربه زد و با برخورد به دفاع توپ وارد دروازه شده بود. به همین خاطر خواستیم کاری کنیم تا جلوی زمینی شوت زدن آنها را بگیریم.


وی ادامه داد: من نمی دانم چرا برخی تصور می کنند حرکت ما ناکام بوده است. اگر اکبر ایمانی ضربه اش را زمینی زده بود، آنوقت هم این حرف ها زده می شد؟ کادرفنی ما همه بازی ها را آنالیز می کند و آقای تارتار به عنوان مربی ای که علم روز فوتبال دنیا را دارد و مطالعات زیادی انجام می دهد همواره سعی دارد تاکتیک های نوین را به کار بگیرد و به همین خاطر چون می دانستیم در نفت آبادان بازیکنان شوتزنی وجود دارند، تصمیم گرفتیم این تاکتیک را مورد استفاده قرار دهیم و حالا ایمانی تصمیم گرفت ضربه اش را بلند بزند و گل شد.


هافبک تدافعی پارس جنوبی جم درباره شرایط مسابقه با نفت بیان کرد: ما در این بازی مالک مطلق بازی بودیم. ما سوار بر بازی بودیم و باید پیروز از زمین خارج می شدیم اما متاسفانه بد شانس بودیم. روی دو شروع مجدد دو گل خوردیم و دو امتیاز حساس را از دست دادیم. واقعا حیف شد که پیروز نشدیم.


پورامینی درباره پاس گل زیبایی که برای محمد نوری ارسال کرد خاطرنشان کرد: همه بازیکنان ما در پارس جنوبی زحمت می کشند و همه مان هدفی جز موفقیت تیم نداریم. خوشحالم که توانستم نقشی در گلزنی تیم داشته باشم اما دوست داشتم این پاس گل با برد تیم همراه باشد که متاسفانه قسمت نبود.


وی درباره آینده پارس جنوبی جم افزود: تیم ما امسال بازیکنان زیادی از دست داده و شرایط متفاوتی نسبت به سال گذشته داریم. با این حال فکر می کنم ما بازی های زیبایی را انجام می دهیم و در زدن ضربات آخر بدشانس و کم دقت هستیم. انشاالله با درایت کادرفنی این مشکل هم برطرف می شود و می توانیم بردهای بیشتری را به دست بیاوریم.