صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 196281397/08/06 - 09:20

باستین: تماشاگران خاطی را می بخشم/وظیفه همه ماست که حرمت بزرگان باشگاه را حفظ کنیم

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر عنوان کرد: حضور شهردار ، اعضای شورای شهر و اعضای هیات مدیره در اردوی تیم و ورزشگاه به مجموعه باشگاه انگیزه بیشتری داد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر" و به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر ، دکتر حسین باستین ساعاتی پس از پیروزی تیمش در برابر تیم نود ارومیه اظهار داشت : این پیروزی را که حاصل یک تلاش جمعی بود را به همه زحمتکشان باشگاه ، کادر فنی ، بازیکنان و هواداران عزیز تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با اتحاد و همدلی روزهای بهتری را رقم بزنیم.

باستین در ادامه افزود : جا دارد از حضور شهردار ، اعضای شورای شهر اقایان برزگرزاده ، آسایش ، توسلی و هاشم زاده و همچنین اعضای هیات مدیره باشگاه تشکر کنم که با حضورشان در ارودی تیم و ورزشگاه حامی تیم بودند و انگیزه ای مضاعف به کادر فنی و بازیکنان دادند.

مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در خصوص حواشی ایجاد شده بازی قبلی در بوشهر گفت : وظیفه خودمان می دانیم که همه تلاشمان را برای رضایتمندی هواداران انجام دهیم و در این میان به دنبال برنامه ریزی مناسب ، ثبات و حفظ آرامش هستیم و در همین راستا نیازمند یاری همه فوتبالدوستان بوشهری هستیم .

وی اذعان داشت : در همین فرصت اعلام می کنم که تماشاگران خاطی را می بخشم ، وظیفه همه ماست که حرمت بزرگان باشگاه را حفظ کنیم و در این راه تلاش کنیم . و باید تاکید کنم که با هیچ شخصی عناد و دشمنی ندارم و متعقدم برای پیشبرد اهداف باشگاه همه باید به درستی با وظایف خود عمل کنند و در چهارچوب مشخص و سازمان یافته حرکت کنند.