صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 196411397/08/10 - 08:30

مصوبه ای که همچنان روی هواست/بازیکن ایرانجوان قهر کرد و رفت!

ورزش بوشهر: بعد از برد روحیه بخش ایرانجوانی ها مقابل مس نوین در کرمان تمرینات این تیم منظم زیر نظر کادرفنی پیگیری می شود.

 
 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ از مصوبه 300 میلیونی شورای شهر بوشهر برای ایرانجوان بوشهر بیش از یک ماه می گذرد. بعد از اینکه فرمانداری ایراداتی گرفت و این مصوبه دوباره از سوی شورا تصحیح شد همچنان این مصوبه روی هواست و ایرانجوانی ها از دریافت این حمایت مالی محروم هستند. و هر بار بهانه ای آورده می شود و امروز و فردا می کنند. این در حالیست که از مدیریت و کادرفنی و بازیکنان چشم براه آن هستند تا بلکه اندکی تسکین بخش مشکلات آنها باشد.مشکلات شدید مالی که بشدت بر شانه های بازیکنان و کاردفنی فشار آورده است و این جوانها را تحت تأثیر خود قرار داده است.

 

علیرضا حقدوست بازیکن باتجربه ای که چند هفته پیش به ایرانجوان بوشهر پیوسته بود و در اولین برد فصل این تیم نیز بعنوان کاپیتان حضور داشت. بدلیل بدقولی مسئولین به توافق صورت گرفته یعنی پرداخت 20 میلیون بعنوان پیش پرداخت قهر کرده و در تمرینات این تیم شرکت نمی کند گویا باز هم قید ایرانجوان را زده و این تیم را ترک کرده است. وی معمولا طی این چند سال که به ایرانجوان آمده هر بار به همین دلیل قید این تیم را زده است!