صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 198141397/09/03 - 19:30

تارتار: شاگردانم با 15 درصد دریافتی باشرف بازی می‌کنند/پیشنهاد فولاد را کتمان نمی‌کنم

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی، گفت: بازیکنان پارس با شرف هستند و با 15 درصد دریافتی تیم‌های مدعی را پشت‌سر می‌گذارند.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ مهدی تارتار بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن، گفت: بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم گلزنی کنیم. در نیمه اول برنده به رختکن رفتیم. در 5 دقیقه ابتدایی بازی خوب شروع نکردیم و چند موقعیت حریف به دست آورد. در ادامه بازی را کنترل کردیم و جانانه دفاع کردیم.

وی افزود: ذوب آهن تیم خوبی است. علیرضا منصوریان اخیرا به این تیم آمده است. او از مربیان جوان و صاحب سبک است. مطمئن هستم این تیم باز می‌گردد. سال قبل در مورد استقلال و چند سال قبل در مورد ذوب آهن با حضور یحیی گل محمدی این حرف را زدم. شاید در ادامه ذوب آهن مشکل داشته باشد اما از نیم فصل دوم تیمی متفاوت را خواهیم دید. دیدید بچه‌های ما خیلی زحمت کشیدند. این بازیکنان جزو نفرات با شرف فوتبال هستند که با 15 درصد دریافتی تیم‌های مدعی را پشت سر گذاشتند. الان وقت این است که باشگاه قدر این بچه‌ها را بداند.

وی در مورد اینکه چه تغییری در ذوب آهن نسبت به بازی‌های قبلی مشاهده کرد، گفت: هر مربی وقتی وارد یک تیم می‌شود باید تفکرات خود را جا بیاندازد. بازیکنان باید بدانند که مربی چه می‌خواهد و این مسئله 4 هفته وقت می‌خواهد. ذوب آهن در نیمه اول از هفته‌های قبل خود بدتر بود اما نیاز به زمان دارد. یک تیم برای شکل گرفتن نیاز به وقت کافی دارد. نحوه استفاده از بازیکنان هم سلیقه‌ای است و هر مربی نظر خودش را دارد. به نظر من این تیم در ادامه بهتر خواهد شد.

تارتار در مورد اینکه گفته می‌شود از فولاد خوزستان پیشنهاد دارد، خاطرنشان کرد:‌ در این وضعیت اقتصادی کشور کار کردن بسیار سخت است. بازیکنان ما با این دریافتی کم سر جلوی توپ می‌گذارند. کادرفنی تا به الان ریالی دریافت نکرده است. قطعا وقتی تیمی ‌نتیجه می‌گیرد اعضای تیم خواهان پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: صحبت‌هایی بوده و من کتمان نمی‌کنم. همین الان می‌توانم قراردادم را فسخ کنم چرا که ریالی نگرفتم. بازیکنان ما بسیار با شرف هستند چرا که با این شرایط سخت کار می‌کنند. مدیران جدید به شدت پیگیر مشکلات تیم است. امیدوار هستیم مشکلات ما حل شود و بتوانیم کنار این مردم بمانیم. این هواداران 90 دقیقه سنگ تمام گذاشتند. به بازیکنان گفتم بایدامروز این هواداران  خوشحال بازگردند. فعلا تمام تمرکز ما روی تیم خودمان است.

تارتار در مورد اینکه آیا تیمش استحقاق پیروزی را داشت، عنوان کرد: ما در رشت به همین شکل از روی پنالتی گل خوردیم. پنالتی جزوی از بازی است. امروز بازی را خوب شروع کردیم و استحقاق زدن گل را داشتیم. اگر هوشیار بودیم در دقایق آخر می‌توانستیم باز هم گلزنی کنیم اما در ضربات آخر کم دقت بودیم.

وی در مورد اینکه دو بازی بعدی این تیم مقابل تراکتورسازی و پرسپولیس است، گفت: در چهار هفته پایانی نیم فصل بازی‌های سختی داریم. با پیکان در خانه خودش بازی کردیم. ذوب آهن حریف دیگرمان نیاز به تعریف ندارد و آنها از افخارات فوتبال ایران هستند. پرسپولیس و تراکتورسازی هم بسیار قوی هستند. تلاش می‌کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم و بازیکنان ما نشان دادند مقابل تیم‌های بزرگ عملکرد خوبی دارند.