صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 198351397/09/05 - 21:50

فکری: بازیکنان با تلاش ستودنی خود به شاهین شخصیت تیمی دادند

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: تلاش بازیکنان این تیم در برابر تیم مس رفسنجان قابل تقدیر است.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ محمود فکری دوشنبه شب پس از برد سه بر صفر تیمش در جمع خبرنگاران افزود: بازیکنان با تلاش ستودنی خود به شاهین بوشهر شخصیت تیمی دادند و این روند رو به رشد باید همچنان تداوم یابد.

وی بیان کرد: تیم شاهین در دیدار با تیم مس رفسنجان بازی زیبایی ارائه کرد و در نیمه نخست می توانست تعداد گل های بیشتری بزند اما این نیمه با یک گل به سود شاهین به پایان رسید.

فکری ادامه داد: در نیمه دوم بازیکنان با فرصت طلبی خود موفق به افزایش گل ها شدند تا هواداران تیم شاهین با کسب یک پیروزی مقتدرانه خوشحال راهی خانه های خود شوند.

وی اظهار داشت: در این دیدار بازیکنان مس رفسنجان از همان ابتدا به دنبال وقت تلفی بودند که این امر کار را برای تیم شاهین دشوار کرده بود.

فکری ادعا کرد: بازیکنان مس رفسنجان در صحنه های متعددی قصد فریب داور را داشتند و بیشتر به دنبال متشنج و خراب کردن جو بازی بودند که این امر منجر به حاشیه کشانده شدن بازی شد.

سرمربی شاهین بوشهر ادامه داد: در یک صحنه نیز که قصد آرام کردن مربی حریف را داشتم داور به تصور اینکه با وی درگیر شدم به اشتباه من را از زمین مسابقه اخراج کرد.

فکری گفت: تیم حریف که با تشنج و حاشیه سازی قصد گرفتن امتیاز از تیم شاهین را داشت پس از دریافت گل نخست بازی بهتری ارائه کرد و این بازی خوب آنها باعث شد شاهین نیز بازی زیباتری از خود نشان دهد.

وی ادامه داد: تاخیر در برگزاری بازی این هفته باعث شد تا فرصت آماده سازی تیم شاهین برای دیدار هفته آینده برابر ملوان انزلی یک روز کاهش یابد ولی با برنامه ریزی این تاخیر جبران می شود.

فکری در ارتباط با مصدومیت برخی از بازیکنان تیم شاهین گفت: بدن سازی بازیکنان در شرجی و گرما انجام و بدن های آنها تخلیه و در ادامه ریکاوری آنها به خوبی انجام نشد و این امر زمینه ساز مصدومیت برخی از بازیکنان شد.

وی گفت: با این حال با توجه به وجود بازیکنان خوب جایگزین، این آسیب دیدگی ها خللی در روند نتیجه گیری تیم شاهین ایجاد نکرد.