صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 198451397/09/06 - 23:00

محمود فکری تهدید به استعفا کرد/ فقط ۱۶ درصد دریافتی داشتیم!!!

ورزش بوشهر: سرمربی موفق شاهین شهرداری بوشهر به دلیل مشکلات مالی این تیم از سمت خود استعفا کرد.

  به گزارش "ورزش بوشهر"، شاهین شهرداری بوشهر که امسال عملکرد موفقی با هدایت محمود فکری داشته و به غیر از باخت هفته چهارم برابر فجرسپاسی شیراز، در ۱۲ مسابقه دیگرش شکستی نداشته و با ۷ پیروزی و ۵ تساوی در صدر جدول لیگ دسته اول قرار دارد، با مشکلات مالی مواجه شده است.

 

با وجود صدرنشینی شاهین شهرداری بوشهر، عدم پرداخت به موقع قرارداد بازیکنان این تیم موجب شد تا محمود فکری از سرمربیگری این تیم استعفا داده و از وضعیت موجود ابراز نارضایتی کند.

 

محمود فکری در مورد استعفای خود از سرمربیگری شاهین شهرداری بوشهر به "ورزش سه" گفت: به صورت شفاهی استفعای خود را اعلام کردم؛ با مدیر عامل باشگاه نیز صحبتی انجام دادم و شرایط فعلی تیم و مشکلاتی که وجود دارد را عنوان کردم.

 

او ادامه داد: قول و قرارهایی از اول فصل گذاشته شد ولی متاسفانه وعده‌هایی که دادند در زمان مقرر انجام نگرفت و  پرداختی‌های بازیکنان به موقع نبود که این موضوع بازیکنان و من را اذیت می‌کند؛ هر روز بازیکنان راجع به مطالبات خود از من سوال می‌پرسند؛ قرار بود باشگاه به ما پرداختی داشته باشد و الان که نزدیک نیم‌فصل است، دریافتی تیم را به ۵۰ درصد برسانند.

 

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر عنوان کرد: بازیکنان ما از آن چیزی که می‌خواستیم، بیشتر از حد و توان خود را به نمایش گذاشتند ولی متاسفانه تعهدات باشگاه اجرا نشده است؛ به مدیر عامل باشگاه گفتم اگر قرار است شرایط تیم به این شکل باشد، استفعا می‌دهم؛ گفتم اگر قرار به تیمداری و هزینه کردن است، بسم الله ولی اگر نمی‌خواهید به وعده‌های داده شده عمل کنید، به دنبال مربی دیگر و سیاست‌هایی که دارید، بروید.

 

فکری در خصوص میزان پرداختی باشگاه شاهین شهرداری به بازیکنان ابراز کرد: پرداختی‌ها حدود ۱۶ درصد بوده است، در حالی که تیم‌های مدعی بالای جدول بیش از ۳۰ ، ۴۰ یا ۵۰ درصد دریافتی داشتند.