صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 198771397/09/11 - 08:30

پیش بازی ملوان و شاهین؛ نبرد صدرنشین و قعرنشین در مرداب

ورزش بوشهر: از هفته پانزدهم لیگ یک کشور شاهین صدرنشین مهمان ملوان ته جدولی می باشد.

 

 به گزارش "ورزش بوشهر"؛ شاهین شهرداری بوشهر صدرنشین این هفته های لیگ یک در انزلی بایستی به مصاف ملوان بحران زده برود. این دیدار از جهات مختلفی حائز اهمیت می باشد.

هدایت ملوان بر عهده کسی است که شاهینی ها خیلی خوب او را می شناسند،  محمد احمدزاده که روزگاری که هدایت همین تیم شاهین را در لیگ دسته دوم بر عهده داشت.

شاهینی ها که در صدر جدول حضور دارند آمار قابل قبولی را در بازیهای خارج از خانه بر جای گذاشته اند. اما با یک مشکل هم روبرو بوده اند و آنهم قرار گرفتن در مقابل تیمهای پایین جدولی نتوانستند ثبات لازم را داشته باشد. شاهینی ها در این فصل مقابل شهرداری ماهشهر ته جدولی مساوی کردند و به نوعی سکوی پرتاب این تیم شدند، در مقابل خونه به خونه هم به تساوی رسیدند و مقابل فجرسپاسی هم در شیراز تن به شکست دادند حالا باید دید مقابل ملوان قعر جدولی به چه صورت عمل می کنند.

شاهینی ها از 13 بازی خود صاحب 26 امتیاز شده اند و میانگین قابل قبول 2 امتیاز از هر بازی را به ثبت رسانده اند. و در بازیهای خارج از خانه که 7 بازی انجام داده اند صاحب10 امتیاز شده اند.

اما در آن سوی میدان ملوانی حضور دارد که فصل بحران زده ای را پشت سر می گذارد و اصلا نتوانسته اند عملکرد خوبی از خود نشان دهند و با 6 امتیاز مهمان ته جدول هستند.

 

ملوان بندر انزلی- شاهین شهرداری ‏بوشهر– ساعت ۱۴:۱۵- ورزشگاه  تختی انزلی
مهدی اجاقی – علی الفتی – جواد قنبریان – علی اصغر افروزه
ناظر: شاهین حاج بابایی