صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 210351397/10/08 - 10:15

شاهین بوشهر هفته به هفته درحال بهتر شدن

,vca f,aiv: مروری بر عملکرد شاهین شهرداری بوشهر تحت هدایت محمود فکری

بالاتر رفتن استحکام خط دفاعی

 

هشت کلین شیت و تنها چهار گل خورده در خانه، آماری بسیار رضایت بخش برای مدافعین است. در واقع تصمیمات منطقی محمود فکری نقش بزرگی در استحکام خط دفاعی شاهین در کوتاه ترین زمان ممکن را داشته است.

 

احیا کردن بازیکنان کلیدی تیم

از دیگر تغییرات مثبت این تیم می توان به احیای بازیکنان کلیدی تیم به ویژه صارمی و سالاری اشاره کرد. بازیکنانی که در دیدارهای اخیر تیم عملکرد بسیار خوبی را از خود ارائه دادند و با میدان داری و گل های خود سهمی قابل توجه در موفقیت های اخیر تیمشان داشته اند. با این حال این تغییرات مثبت فقط شامل هافبک و مهاجمین تیم نبوده است و می توان عملکرد درخشان مدافعین به خصوص غلامعلی تبار هم اشاره کرد.

اعتماد به جوانان و سرمایه های تیم

اعتماد به جوانان و سرمایه های باشگاه در تیم محمود فکری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. محمد محبی که در فصل قبل کم به بازی گرفته می‌شد اما با روی کار آمدن فکری اوضاع برای این جوان بوشهری به طور کامل دچار تغییر شده است و در تمام بازی های فصل در خط هافبک به کار گرفته شده است. محبی با نمایش های خوب پاسخ اعتماد مربی اش را به خوبی داده است. اما استفاده از محبی تنها بخشی از جوانگرایی در تیم فکری نیست. طی مسابقات اخیر همچنین از رضا دهقان به عنوان یکی از جوانان تیم استفاده می شود.

رشد خیره کننده آمار گلزنی در خانه

شاهین در مسابقات خانگی خود سیزده گل به ثمره رسانده است که میانگین ١.٨٦ گل در هر بازی است و در نوع خود آماری قابل توجه محسوب می شود.

رقم زدن بهترین شروع تاریخ باشگاه به عنوان سرمربی جدید

محمود فکری طی همین مدت کوتاه موفق شده است از تیم تازه صعود کرده شاهین به لیگ، یک مدعی قهرمانی بسازد و بهترین نتیجه از لحاظ اماری را در سالهای اخیر به عنوان سرمربی ثبت کند.
منبع:ایران ورزشی