صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 210421397/10/08 - 15:10

واکنش روابط عمومی هیأت فوتبال به اظهارات قائم مقام ایرانجوان؛باشگاه ایرانجوان حدود 700 میلیون تومان به هیات بدهکار است نه 150 میلیون تومان!

ورزش بوشهر: علی احمدی پور مدیر روابط عمومی هیات فوتبال بوشهر در واکنش به صحبتهای کیوان هاشم زاده قائم مقام باشگاه ایرانجوان در خصوص عدم ثبت قرارداد کادرفنی و بازیکنان جدید ایرانجوان گفت: همه مدارک موجود است و اگر نیاز باشد آنها را در سایت هیات فوتبال انتشار می دهیم تا میزان دقیق بدهی های باشگاه ایرانجوان بوشهر به هیات فوتبال مشخص شود.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ احمدی پور در گفتگو با خبرنگار "ورزش بوشهر" با بیان این مطلب افزود: جناب هاشم زاده در رادیو بوشهر عنوان کرده اند که سه درصد قرارداد بازیکنان ایرانجوان ۵ میلیون تومان است اما من اعلام میکنم سه درصد قرارداد بازیکنان امسال بین ۴۷ ال ۵۰ میلیون تومان است.بالغ بر ۵ میلیون تومان بدهی بابت عوامل برگزاری مسابقات امسال بازی های بزرگسالان ایرانجوان می باشد.نزدیک به هفتصد میلیون تومان بدهی باشگاه ایرانجوان به هیات فوتبال استان در چند سال اخیر می باشد که ما بارها نامه نگاری کرده ایم و همه مدارک آنها موجود می باشد. اگر نیاز باشد آنها را در سایت هیات فوتبال انتشار می دهیم تا همگان از میزان بدهی باشگاه ایرانجوان بوشهر باخبر شوند.

 

احمدی پور یادآور شد؛ هیأت فوتبال با باشگاه مردمی ایرانجوان بوشهر تا آنجا که توانسته همکاری لازم را کرده است و حتی همین اول فصل هم آقای نجفی مهلت سه هفته ای را برای ایرانجوانی ها گرفت و تا به امروز با اینکه این هیأت با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند اما باز هم سعه صدر به خرج داده و همجوره در کنار این باشگاه قدیمی و مردمی بوده است.

 

احمدی پور در خاتمه گفت: طی تماس معاون سیاسی استاندار با رئیس هیات فوتبال قرار شد قراردادها به احترام ایشان پیگیری شود.