صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 210741397/11/13 - 08:10

کللی فرد: برد ایرانجوان برای بقا امیدوارکننده است

ورزش بوشهر: سرمربی ایرانجوان بوشهر گفت: پیروزی این تیم برابر آوالان کامیاران برای بقای این تیم در لیگ دسته 2 فوتبال کشور امیدوار کننده است.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ حمید کللی فرد روز دوشنبه پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر آوالان کامیاران درجمع خبرنگاران افزود: در این دیدار ایرانجوان به سه امتیاز حساس دست یافت که این مهم می تواند در آینده بقا ایرانجوان را در لیگ مسجل کند.

وی بیان کرد: آوالان به عنوان تیم چهارم جدول برای برد پا به این دیدار گذاشته بود که با همت و غیرت بازیکنان ایرانجوان موفق به کسب امتیاز نشد.

کللی فرد ادامه داد: ایرانجوان در این دیدار موقعیت های زیادی داشت که در صورت موقعیت شناسی بازیکنان می شد با شمار گل بیشتری آوالان را شکست دهیم.

سرمربی ایرانجوان بوشهر گفت: هفت بازی باقیمانده ایرانجوان چهار بازی در خانه و با تیم های پایین جدولی است که این می تواند به بقا ایرانجوان در لیگ کمک کند.

وی افزود: ایرانجوان در بازی های باقیمانده و بویژه بازی های خانگی محکوم به برد است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

کللی فرد در ارتباط با نحوه قضاوت دارو این دیدار گفت: داوری این دیدار مشکل خاصی نداشت و با این وجود قضاوت وی باید توسط کارشناسان داوری مورد بررسی واقع شود.