صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 210881397/11/13 - 09:34

شاهین از صعود باز ماند/امید گناوه به لطف شاهین ماندگار شد

ورزش بوشهر: برد پرگل نوجوانان شاهین شهرداری بوشهر برای صعود کافی نبود/امیدگناوه با تساوی و به لطف برد پرگل شاهینی ها در لیگ برتر ماندگار شد/باخت پارس برازجان مقابل صدرنشین

 

نتایج هفته چهاردهم و پایانی لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور(گروه چهارم)

🔵صنعت نفت آبادان 1⃣
🔴شاهین شهرداری بوشهر 5⃣

🔵نفت اهواز 2⃣
🔴امید گناوه 2⃣

🔴فولاد خوزستان 2⃣
🔵پارس برازجان 1⃣

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛  نوجوانان شاهین شهرداری بوشهر در هفته چهاردهم و پایانی رقابت ها امروز(جمعه 12بهمن) در آبادان به مصاف صنعت نفت رفتند و موفق شدند با نتیجه پر گل 5 بر 1 میزبان خود را شکست دهند.گل های نوجوانان شاهین را مهدی مسلمی،علی مظفری نژاد،حجت بهزادی و معین رضایی(2گل) به ثمر رساندند.
ارشیا شاهی دروازه بان دوم شاهین که از دقیقه 70 وارد بازی شد، یک ضربه پنالتی را مهار کرد. شاگردان محمدباقر زنگنه در نوجوانان شاهین شهرداری بوشهر با وجود شایستگی تمام و برد پرگل در هفته آخر با 20 امتیاز از صعود به مرحله بعد بازماندند.

در دیگر دیدار حساس این گروه امیدگناوه که برای سقوط نکردن میجنگید در اهواز به مصاف نفت رفت که در پایان به تساوی 2 بر 2 دست یافت. هردو گل امید را احمدرضا آقاجری به ثمر رساند.
امید گناوه تا دقیقه 82 از میزبان خود دو بر یک جلو بود، ولی در دقیقه 82 نفت اهواز گل مساوی را به ثمر رساند تا با کسب تساوی در این دیدار با 21 امتیاز و بالاتر از نوجوانان شاهین شهرداری بوشهر به دور بعد صعود کنند. امیدگناوه با این تساوی 8 امتیازی شد و با توجه به برد نوجوانان شاهین شهرداری در لیگ برتر ماندگار شدند.

در دیگر دیدار این گروه پارس برازجان که خیالش برای بقا راحت شده بود و امیدی به صعود نداشت در اهواز به مصاف فولاد خوزستان رفت که با نتیجه 2 بر 1 مغلوب شد.تک گل پارس را مبین رنجبری در دقیقه 27 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند

 

جدول کامل مسابقات(گروه چهارم)
1-فولاد خوزستان 31 امتیاز
2-نفت اهواز 21 امتیاز
3-شاهین شهرداری بوشهر 20 امتیاز
4-پارس برازجان 16 امتیاز
5-آپادانا شوش 13 امتیاز
6-امیدگناوه 8 امتیاز
7-صنعت نفت آبادان 5 امتیاز

 

از این گروه تیم های فولاد خوزستان و نفت اهواز به دور بعد صعود کردند و نفت آبادان به لیگ مناطق کشور سقوط کرد.