صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 210911397/11/13 - 10:00

بیانیه باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در خصوص جدایی محمود فکری

ورزش بوشهر: جدایی و یا استعفا هر مربی از هر باشگاهی امری طبیعی و بدیهی می باشد که معمولا روال خاص خود را دارد که در دنیای فوتبال اتفاق جدیدی نبوده و نیست.

  

آنچه در بند ۶ قرارداد آقای فکری در ابتدای فصل قید شده این است که ترک بوشهر به هر علتی بدون مجوز و هماهنگی مدیر عامل باشگاه ممنوع می باشد اما آنچه در ماجراهای این چند روز واقع شد کاملا غیر طبیعی و غیر حرفه ای بود . غیبت غیر موجه ۲ جلسه ای در تمرین ۴۸ ساعت قبل از بازی با فجر شهید سپاسی شیراز ، خروج بدون اطلاع و ناگهانی از بوشهر و رها کردن تیم و پیوستن به تیم رقیب که در کورس صعود قرار دارد همه و همه حکایت از داستانهای عجیب و غریب داشت اما باز هم خدای بزرگ نگاه ویژه ای به تیم پرطرفدار و محبوب شاهین داشت تا با یک پیروزی دلچسب بار دیگر مشخص شود شاهین نامی بزرگ است و به فرد و شخص خاص متکی نبوده و نیست.

از ابتدای ورود مدیریت جدید باشگاه که حدود ۱۰ روز می باشد قبل از بازی با شهرداری تبریز ۳۰ میلیون تومان و همچنین مبلغی به عنوان پاداش پیروزی به آقای فکری پرداخت شد و سپس به فاصله چند روز بعد نیز ۱۰۰ میلیون تومان چک بین بانکی جهت تحویل به سرمربی تیم آماده شد که مستندات آن موجود و قابل ارائه می باشد.

در این میان مجموعه شهرداری و شورای شهر در حمایت از نام بزرگ شاهین در ۴ سال اخیر تمامی توانشان را بکار گرفته اند تا روند رو به رشد تیم در مقطع بزرگسالان و تیمهای پایه متوقف نشود که در این میان حمایت های اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان بوشهر هم تاثیر بسزایی در این پیشرفت داشته و با وجود مشکلات اقتصادی حمایت های مالی در حد توان انجام و طی همین روزهای نزدیک پرداخت های مالی به بازیکنان در دستور کار قرار دارد.

هدف اصلی احیای نام شاهین توسط مجموعه شورای شهر و شهرداری ایجاد شور و نشاط و امید اجتماعی بوده و هست و در این بین نیاز به همدلی بیشتر می باشد تا به فضل پروردگار به روزهای درخشان تر نزدیک تر شویم .