صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 211111397/11/14 - 22:10

پارسی ها با فتح دربی سند سقوط ایرانجوان را امضا کردند/شاهکار مدیران ایرانجوان در رده پایه تکمیل شد

ورزش بوشهر: در پایان هفته هفدهم لیگ دسته اول جوانان کشور ایرانجوان بوشهر به لیگ مناطق سقوط کرد.

 

جوانان پارس جنوبی جم 2    جوانان ایرانجوان بوشهر 0

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ در هفته هفدهم و ما قبل پایانی مرحله اول لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور تیم های پارس جنوبی جم و ایرانجوان بوشهر امروز(یکشنبه) در دیداری حساس در جم به مصاف هم رفتند که با گلهای ناطقی پور و هوشمند با برتری دو بر صفر جوانان پارس جنوبی جم به پایان رسید.

با این نتیجه جوانان پارس جنوبی جم 27 امتیازی و به صعود به مرحله بعد امیدوارتر شدند و جوانان ایرانجوان بوشهر با 10 امتیاز در فاصله یک هفته به پایان مرحله اول مسابقات به لیگ مناطق سقوط کرد.

ایرانجوانی ها که سرمربی خود عبدالرضا زایرابراهیمی را عوض کرده بودند و امروز بهنام سرتلی را روی نیمکت داشتند، بدنبال بقاء بودند،ولی با دریافت دو گل متحمل شکست شدند و با توجه به برد فجرسپاسی شیراز در فاصله یک هفته به پایان رقابت ها به لیگ مناطق کشور سقوط کردند.

جوانان ایرانجوان بوشهر در فصل گذشته تا هفته های پایانی یکی از مدعیان صعود به دور بعدی مسابقات بودند.

با سقوط جوانان ایرانجوان بوشهر پازل شاهکارهای مدیران جدید ایرانجوان در رده پایه تکمیل شد و می توان گفت ریشه های این تیم یکی یکی زده شد. در فصل گذشته تیم امید ایرانجوان از لیگ دسته اول کشور به لیگ مناطق سقوط کرد. نوجوانان ایرانجوان نیز از لیگ برتر استان سقوط کرد و این فصل نیز در لیگ دسته اول استان شرکت نکرد.همه اینهای در کنار سقوط تیم بزرگسالان این باشگاه از لیگ یک به دو و حالا هم قرار گرفتن در رتبه آخر گروه اول لیگ دو و خطر سقوطی دوباره که این تیم را تهدید می کند.