صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 221381397/11/20 - 20:10

دلنوشته سرمربی نونهالان شاهین؛ بچه هایی که برای نام شاهین و استان بوشهر مردانه جنگیدند

ورزش بوشهر: دل نوشته سرمربی تیم نونهالان شاهین شهرداری بوشهر؛ بچه هایی که برای نام شاهین و استان بوشهر مردانه جنگیدند.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ مسابقات فوتبال نونهالان منطقه اي كشور با ميزباني شهر سوسنگرد استان خوزستان برگزار شد و تيم نونهالان شاهين شهرداري بوشهر به عنوان تيم اول مسابقات به مرحله بعد صعود كرد .

اما نكته اي كه نميشه از آن به راحتي گذشت تعصب و مردانگي و روح جنگندگي اين كوچولوهاي نونهالان شاهين بود كه فقط و فقط و فقط هدفشون سرفرازي نام شاهين بزرگ و اسم بوشهر بود .
اين بچه ها به دليل عدم امكانات اوليه شهر تيم ميزبان يك هفته رو به سختي و زجر سپري كردن ( اسکان تیمهای شرکت کننده در رقابتها جز تعهدات میزبان بود ) يک هفته در اتاقي اسكان داشتند كه نه خبري از تخت بود و نه آب گرم و نه سيستم گرمايشي
اين شير بچه هاي كوچولو نشان دادن كه برايشان نام شاهين مهم است تا لحظه آخر جنگيدن و حتي يک ثانيه هم دست از تلاش و كوشش بر نداشتند و نا اميد نشدند تا به هدفشون رسيدند .
تو روزهايي كه افراد انگشت شماري به دنبال ناز كردن براي تيم بزرگ شاهين بودند و هر روز به روش هاي مختلف چه مالي و چه غير مالي به دنبال بهانه جويي مي گشتند كه شاهين را رها كنند و در آخر با بدترين رفتار به مقصودشون رسيدند و اين نونهالان با قلب هاي بزرگ ثابت كردن كه پوشيدن پيراهن شاهين اعتبار است و افتخار هست .
اين بچه ها ثابت كردند كه هنوز چراغ پر نور مكتب شاهين مكتب اخلاق ،جوانمردي ،جنگندگي و مبارزه و اميد به اينده زنده هست و هيچ وقت و در هيچ شرايطي خاموش نخواهد شد .
به اين بچه ها افتخار ميكنم كه مي تونم به عنوان مربي كنارشون باشم.
در پایان از مدیریت و هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری ، ریاست و مجموعه زحمتکش هیات فوتبال استان، باشگاههایی که بازیکنانشان را در اختیار ما گذاشتند ، هواداران شاهین و خانواده های عزیز کمال تشکر دارم که صمیمانه و دلسوزانه همرامان بودند.

 میثم وفایی / سرمربی تیم نونهالان شاهین شهرداری بوشهر