صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 222351397/12/01 - 12:20

ویسی: نگاه مان صعود به لیگ برتر است/منتظر اتفاقات خوب در ادامه لیگ هستیم

ورزش بوشهر: سرمربی شاهین شهرداری بوشهر بعد از بدر مقابل گل ریحان گفت: تلاش مان برای خوشحالی مردم بوشهر است .

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ عبدالله ویسی پس از برتری تیمش برابر گل ریحان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت : پیش بینی یک بازی سخت را کرده بودیم نیمه اول بازی بسیار متفاوت تر از نیمه دوم بود ، چند موقعیت نصف و نیمه به حریف مان در نیمه اول دادیم که می توانستند به دروازه ما برسند که این اتفاق خوشبختانه نیفتاد.

ویسی افزود : در نیمه دوم بازیکنانم به خودشان آمده و توانستیم با کنترل بازی به گل دست یابیم بازیکنانم تلاش خوبی داشتند و من از آنها بابت زحمات شان ممنون و سپاسگزارم و امیدوارم این روند رو به رشد ادامه داشته باشد.

سرمربی شاهین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نگاهی به صعود به لیگ برتر خواهند داشت گفت : صد در صد این نگاه خواهد بود چرا که نگاه مدیران شاهین نیز از اول فصل این بوده و به همین دلیل در ادامه راه من را برای هدایت تیمشان برگزیدند و تمام تلاشم را برای خوشحالی مردم بوشهر انجام خواهم داد.

وی در خصوص اینکه جدال ۴ تیم بالای جدول چه نتیجه ای بدنبال خواهد داشت بیان کرد : مطمئن هستم که تیم ما از الان لیگ برتری است و تمام تلاش ما در هفته های پیش رو برای تحقق این امر خواهد بود.

او در خصوص اینکه بازیکنانش به آن سطح دلخواهش رسیده اند یا خیر گفت : من از بازیکنانم بابت تفکرات شان ناراضی بودم که فکر می کردند در لیگ یک بازی می کنند و این در حالی است که من در صبای قم و استقلال خوزستان با ۱۷ الی ۱۸ بازیکن لیگ یکی دو تیم را آسیایی کردم و بر سر چنین تفکراتی روی مسائل روحی و روانی آنها کار کردیم و منتظر اتفاقات خوب در ادامه خواهیم بود.