صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 222641397/12/06 - 20:00

شاهین شهرداری بوشهر 0 - 0 آلومینیوم اراک؛ تساوی بدموقع شاگردان ویسی

ورزش بوشهر: در هفته بیست و پنجم لیگ یک شاهینی ها در خانه به تساوی بدون گل دست یافتند.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ از هفته بیست و پنجم لیگ یک شاهین شهرداری بوشهر میزبان آلومینیوم اراک بود که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید، تا شاگردان عبدالله ویسی هم دو امتیاز حساس را در دیدار خانگی از دست بدهند و هم در روزی که گل گهر سیرجان صدرنشین رقابت ها متحمل شکست سنگینی شده بود، بهترین فرصت برای رسیدن به یک قدمی صدر جدول را نیز از دست داده باشند.

حساسیت این دیدار باعث شده بود بازیکنان دو تیم با احتیاط بازی کرده و جنگ هافبک های دو تیم برای تصاحب توپ بیشتر در این دیدار نمایان بود و باعث شده بود موقعیت های گلزنی کمی روی دروازه ها ایجاد شود. بهترین موقعیت شاهین در این دیدار توسط میلاد صارمی در دقیقه 14 در مصافی تک به تک از دست رفت.تا ویسی و شاگردانش بدموقع تن به تساوی بدهند.


شاهین شهرداری بوشهر با این تساوی 39 امتیازی و در همان جایگاه دوم باقی ماند و با توجه به شکست گل گهر سیرجان در این هفته فاصله اش با صدر جدول به سه امتیاز کاهش یافت.

شاهین شهرداری بوشهر در هفته بیست و ششم،یکشنبه 12 اسفند از ساعت 15 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر میزبان خونه به خونه بابل است

 

ترکیب شاهین شهرداری:

سجاد بیرانوند،مرتضی غلامعلی تبار،علی گودرزی،کمال نیکخو،حسن نجفی،امیر حسین موسی زاده،میلاد صارمی،محمد محبی،رضا دهقان(۶۷حسین مالکی)،محمد لطفی(۷۳علی نظری)،بهمن سالاری(۸۱مهدی چاهکوتازاده)

سرمربی:عبدالله ویسی

 

ترکیب آلومینیوم اراک:

مسعود پورمحمد،ابولفضل قربانی،رامتین سلیمان زاده،سید مهدی حسینی(۸۷محمد قائد رحمتی)،پوریا آریا کیان،مجید عبدی(۶۳حجت اسلامی)،ایمان با صفا،وحدی فارغ،مهدی ترکمان،علی یونسی،میثم آقایی(۷۰علی یحیی بیگی)

سرمربی: فراز کمالوند