صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 222671397/12/06 - 23:00

کمالوند: تساوی عادلانه ترین نتیجه برای دیدار شاهین و آلومینیوم بود

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: نتیجه تساوی عادلانه ترین نتیجه برای دیدار تیم های شاهین بوشهر و آلومینیوم اراک بود.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ فراز کمالوند روز دوشنبه پس از تساوی صفر بر صفر تیمش در برابر شاهین بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: این بازی بسیار سخت، فیزیکی و بسته بود و تیم ها نیز به جز چند موقعیت نصفه و نیمه موقعیت های گل خطرناکی روی دروازه یکدیگر ایجاد نکردند.

وی بیان کرد: فوتبال بوشهر فوتبالی استخوان دار و محکم است و همواره تیم ها برای دیدار با آنها کار سختی در پیش دارند.

کمالوند ادامه داد: آلومینیوم اراک نیز در هشت بازی گذشته تنها یک گل و آن هم روی نقطه پنالتی دریافت کرده که این نشان از روند رو به رشد تیم است.

وی اظهار داشت: با تداوم این روند و حمایت از تیم آلومینیوم اراک، این تیم شانس صعود به لیگ برتر فوتبال کشور را دارد.

کمالوند افزود: تیم شاهین هم از تیم های شایسته برای صعود به لیگ برتر است ولی با توجه به فشردگی تیم ها در بالای جدول 2 تیم صعود کننده به احتمال زیاد در هفته پایانی لیگ مشخص می شوند.

وی در ارتباط با وضعیت مالی تیم آلومینیوم گفت: کارخانه آلومینیوم اراک حمایت خوبی از تیم فوتبال خود دارد ولی تنها مشکل این است که پیش از ورود سرمربی جدید 90 درصد بودجه تیم صرف پرداخت بدهی های پیشین تیم شده است.

کمالوند افزود: با این وجود تاکنون 50 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده و برای ادامه لیگ نیز باید ساز و کار مناسبی برای پرداخت به موقع مطالبات بازیکنان پیش بینی شود.