صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 222791397/12/08 - 08:20

کللی فرد: بازیکنانم بازی جانانه ای کردند/بعضی از آقایان مسئول از تیم حمایت نمیکنند

سرمربی ایرانجوان بوشهر: بازیکنان ما مقابل چوکای تالش بازی جانانه ای کردند ؛بعضی از آقایان مسئول از تیم حمایت نمیکنند

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ حمید کللی فرد سرمربی ایرانجوان بوشهر عصر امروز بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل چوکای تالش روی خط برنامه رادیویی پسین ورزش آمد و صحبت هایی کرد :

چوکای تالش یکی از تیم های مدعی و خوب لیگ دو است و من از این مساوی خارج از خانه مقابل این تیم راضی هستم ، بچه های ما جانانه بازی کردند، حتی تک به تک خوبی را هم خراب کردیم، اگر بازی قبل مقابل مس نوین را برده بودیم به جرات میگفتم که تیم ما دیگر سقوط نخواهد کرد.متاسفانه هنوز معلوم نیست چند تیم سقوط می کند و همچنان بلاتکلیفیم .

در مورد بازی لغو شده استقلال اهواز و فولاد نوین اهواز که نتیجه اش برای ما اهمیت دارد را هم خدمت شما عرض کنم که دیشب با مسئول برگزاری مسابقات صحبت کردم و امیدوارم هر چه زودتر این بازی را برگزار کنند و ممکن است بازی موقعی برگزار شود که فولاد نوین دیگر در کورس صعود نباشد و این برای ما بد میشود.

بعضی آقایان مسئول در باشگاه ورود نمیکنن و تیم ما را حمایت نمیکنند و از مسئولین و آقای نجفی خواهش میکنم که از تیم ما حمایتت کنند.
ما کلا پنج بازی دیگر خواهیم داشت که سه بازی ما در خانه و دو بازی خارج از خانه خواهیم داشت.نکته ای که ما را کمی امیدوار تر میکند این است که ما بازی کمتری نسبت به تیم های بالاسری خود انجام داده ایم.