صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 222961397/12/09 - 21:15

تارتار: پنالتی درست نباشد، از داور شکایت می‌کنیم/ما از همه نظر مظلوم هستیم

ورزش بوشهر: مهدی تارتار با توجه به شرایط چمن ورزشگاه تختی جم از کسب یک امتیاز خانگی ابراز امیدواری کرد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"، مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به قدرت سایپا در نمایش فیزیکی ادامه داد: همانطور که دیروز گفتم تیم حریف هم از لحاظ فیزیکی در شرایط خوبی بود و همین باعث شده بود تا راه‌های هوایی برای ما بسته شود. جنگ اصلی بیشتر در وسط زمین بود که فکر می‌کنم به نفع ما رقم خورد و ما مسلط‌ تر بودیم. فکر می‌کنم می‌توانستیم در این بازی برنده باشیم. دو سه موقعیت نصفه‌ و نیمه روی دروازه سایپا ایجاد کردیم. در هر حال فکر می‌کنم با توجه به شرایط زمین بچه‌ها خوب جنگیدند.


تارتار درباره سوالی مبنی بر اینکه همیشه فرزاد حاتمی در نیمه اول به میدان می‌آمد اما در این بازی در نیمه دوم به تیم اضافه شد، گفت: فرزاد در روز گذشته نیز در ترکیب اولیه ما نبود اما با توجه به بارندگی که ایجاد شد، سعی کردیم بازی مستقیم  را در نیمه اول در دستور کار قرار دهیم تا به گل برسیم که متاسفانه موفق نبودیم. در نیمه دوم سعی کردیم از روی زمین به دروازه حریف نزدیک شویم، که در این کار بد عمل نکردیم اما همانطور که گفتم ساختار دفاعی حریف در این بازی خوب عمل کرد.


تارتار در ادامه به این سوال پاسخ داد که چرا عملکرد داوری در هفته های گذشته به ضرر پارس جنوبی جم است: در سه هفته گذشته به ضرر ما پنالتی گرفتند البته پنالتی گرفته شده در این بازی را باید ببینم که آیا درست بوده یا خیر؟ اما در دو مورد قبلی به ناحق علیه ما پنالتی گرفته شد. تیم ما مظلوم‌ترین تیم تاریخ کشور است. در خانه خودمان به ضرر ما پنالتی می‌گیرند و همه صحنه‌های 50-50 را به نفع حریف می‌گیرند. تیم ما نه در کورس قهرمانی و نه سهمیه‌ آسیاست و نه در خطر سقوط. برای همین خیلی راحت ما را قربانی می‌کنند. آقایان داور ما برای این تیم شب و روز زندگی‌مان را گذاشته‌ایم این کار و آینده ماست. کادر فنی می خواهد تیمش بالا باشد، اما یک سوت اشتباه سرنوشت ما را تغییر می‌دهد. آخر تا کی باید اینطور باشد؟! اگرصحنه امروز هم پنالتی نبوده باشد، قطعا از داوران شکایت می کنیم. چقدر باید مظلوم واقع بشویم ما. اگر پنالتی امروز هم به ناحق هم علیه ما گرفته شده باشد قطعاً از سه داور بازی‌های گذشته شکایت خواهیم کرد و این حق ماست. نمی‌خواهیم بیانیه بدهیم اما واقعاً مظلوم هستیم آخر تا کی باید اینطور باشد؟
سرمربی پارس جنوبی جم سپس در مورد مسائل و مشکلات مالی تیم پاسخ داد و عنوان کرد: ما از همه نظر مظلوم هستیم. واقعاً دست تک تک کادر فنی، بازیکنان و هواداران را می‌بوسم چون با این مشکلات دارند کار می‌کنند. بازیکنان سرشان را جلوی توپ می‌گذارند. امیدوارم مسئولین استان این تیم را دریابند.


در نهایت سوال پایانی از تارتار در مورد عملکرد تیم در آینده با توجه به مشکلات تیم بود که سرمربی پارس جنوبی جم عنوان کرد: درست است که بازی‌ها در ادامه سخت‌تر می‌شود اما اگر داوران بگذارند ما می‌توانیم پیروز شویم. هفته بعد باید در اصفهان با تیمی بازی کنیم که در کورس قهرمانی است اما ما گوشت قربانی هستیم. اگر داوران بگذارند تیمی نیستیم که به این راحتی در بازی‌ها شکست بخوریم.