صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 223431397/12/17 - 23:00

تارتار: روی تاکتیک غیرقابل مهار سپاهان گل خوردیم/قلعه‌نویی استاد قهرمان کردن تیم ها است

ورزش بوشهر: مهدی تارتار در کنفرانس خبری دیدار برابر سپاهان بار دیگر از مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال خواهش کرد تا هر طور شده مقدمات ایجاد سیستم VAR در فوتبال ایران با هر هزینه ای فراهم شود.

 به گزارش "ورزش بوشهر"، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر سپاهان در ورزشگاه نقش جهان در نشست خبری و در مورد نتیجه بازی گفت: جا دارد که در ابتدا این پیروزی را به سپاهان تبریک بگویم و به هواداران پرشور آنها. به امیرقلعه نویی چون هر جا می رود، شخصیت قهرمانی را در تیمش ایجاد می کند. مربی بسیار باهوشی است و می داند در ایران چطور نتیجه بگیرد. واقعا کار بزرگی را در سال های اخیر و این چند ساله انجام داده و امیدوارم در ادامه هم موفق باشد.


وی در مورد بازی ادامه داد: بازی پایاپایی با سپاهان شروع کردیم در نیمه اول. متاسفانه در اواخر نیمه اول روی تاکتیک غیرقابل مهار سپاهان یعنی ضربات ایستگاهی گل خوردیم. در نیمه دوم بازی خوب پیش می رفت که اتفاقات فوتبالی به ضرر ما بود. یعنی تعویض اجباری بازیکنی که به زمین فرستاده بودیم و مجبور شدیم تعویض سوم را انجام دهیم و اخراج هم کارمان را تمام کرد و بازی را از دست دادیم.


تارتار حرف هایش را اینگونه پی گرفت: به هر حال این بازی برای ما خوب بود و بچه های ما با تمام مشکلات موجود بسیار خوب و مردانه جنگیدند. یک جوان خوب به نام امیرشعبانی هم به ترکیب اصلی اضافه کردیم و به فوتبال معرفی کردیم که به خوبی جای خالی دفاع وسط ما را پر کرد.


سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مورد اخراج عسگری و اعتراضی که کادر فنی این تیم داشت، عنوان کرد: به نظرم کارت دوم درست بود ولی کارت اول سخت گیرانه بود؛ هر چند ضدحمله حریف را خراب کرد. باید کارشناسی شود. بازیکن ما کم تجربگی کرد و ما از این موضوع ضربه خوردیم.


خبرنگاری دیگری در مورد سپاهان و نمایش این تیم در آینده پرسید و همینطور از مهدی تارتار در مورد اعتراضات هفته های اخیر سوال کرد که سرمربی پارس جنوبی جم پاسخ داد: وقتی تمام تیم ها گلایه دارند، به هر حال مشکلاتی وجود دارد. تنها راه پیاده کردن سیستم VAR است. هر چقدر هم هزینه بخواهد. البته هر چقدر هم هزینه داشته باشد، ما از فوتبال دنیا عقب هستیم. از آقای تاج باز هم می خواهم که این سیستم را در کشور ما پیاده کنند، چون داورهای کم تجربه و جوانی داریم و این به همه تیم ها آسیب می زند. داور با یک سوت تمام زحمات باشگاه را از بین می برد.

 

وی در مورد سوال دوم هم گفت: گفتم آقای قلعه نویی بلد است که چطور تیمش را قهرمان کند. مهم ترین مسئله نتیجه گرایی است و آقای قلعه نویی استاد است. بعد از مدتی همه نتایج را به یاد می آورند نه کیفیت بازی ها و مهم این است که سپاهان نتیجه اش را می گیرد.