صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 223501397/12/18 - 21:20

نود ارومیه 1 - 1 شاهین شهرداری بوشهر؛ فرصت سوزی شاگردان ویسی مقابل میزبان ده نفره!

ورزش بوشهر: از هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول باشگاه های کشور نود ارومیه در ورزشگاه تختی ارومیه میزبان شاهین شهرداری بوشهر بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ دیدار تیم های نود ارومیه و شاهین شهرداری بوشهر به تساوی یک بر یک انجامید تا نماینده استان شاهین شهرداری بوشهر شانس صعود به صدر جدول را در روزی که گل گهر سیرجان مقابل اروند خرمشهر متوقف شده بود از دست بدهد.

بهمن سالاری در دقیقه ۶۹ برای شاهین شهرداری بوشهر و فرزاد محمدی در دقیقه ۸۰ از روی نقطه پنالتی برای نود ارومیه گلزنی کردند.
ضمن اینکه مهدی خسروی دروازه بان تیم نود ارومیه در دقیقه ۱5، ضربه پنالتی بهمن سالاری بازیکن شاهین را که به اخراج حمیدرضا نصرتی بازیکن نود نیز منجر شده بود را مهار کرد.

گل گهر صدرنشین بحران زده لیگ یک که در ۵ بازی آخرش به پیروزی نرسیده بود در دیدار با کارون اروند خرمشهر با تساوی بدون گل متوقف شد و فرصت بسیار خوبی برای شاهین و شاگردان عبدالله ویسی مهیا کرد تا با پیروزی مقابل نود ارومیه به صدر جدول برسند که ویسی و شاگردانش قدر این فرصت طلایی را ندانستند و مقابل نود ارومیه در ارومیه به نتیجه یک بر یک رضایت دادند تا ویسی با شاهین افسوس رسیدن به صدر جدول را همچنان بخورد.

شاهین شهرداری بوشهر هم با ۴۳ امتیاز در جایگاه دوم باقی ماند. گل گهرسیرجان با ۴۴ امتیاز در صدرجدول قرار دارد