صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 233061398/01/09 - 20:10

گل‌محمدی:3 امتیاز کمترین حق ما بود/ می‌جنگیم که سهمیه را بگیریم

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت:گرفتن 3 امتیاز تنها هدف ما بود که به آن رسیدیم. اگر نمی‌گرفتیم کار ما سخت می‌شد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی مقابل پارس جنوبی جم گفت: در مجموع بازی خوبی را انجام دادیم هرچند با توجه به دوری از مسابقات کمی ناهماهنگ بودیم. نداشتن بازی تدارکاتی هم یکی از دلایل بود و نتوانستیم بازی دوستانه هم انجام دهیم چون تیمی در مشهد نبود که با آن بازی کنیم. از نتیجه بازی راضی هستیم و 3 امتیاز کمترین حق ما بود. گرفتن 3 امتیاز تنها هدف ما بود که به آن رسیدیم. اگر نمی‌گرفتیم کار ما سخت می‌شد.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: بازی‌های دیگر هم تاثیرگذار است اما بازی امروز حیاتی بود. من از هواداران هم تشکر می‌کنم که ناامید نشدند و تا آخرین لحظه ما را حمایت کردند. 3 امتیاز را تقدیم تک تک هواداران می‌کنم. عاملی که باعث شد تا این 3 امتیاز را کسب کنیم هواداران بودند.


سرمربی پدیده یادآور شد: ما مدیون هواداران هستیم ضمن اینکه از همه کسانی که برای این مجموعه زحمت می‌کشند تشکر می‌کنم. بازی سختی بود و حریف هم کار را سخت کرده بود اما با تمام مشکلاتی که بود بازیکنان ما روح برنده بودن را به نمایش گذاشتند.

گل‌محمدی ادامه داد: بازیکنان ما به بازی مسلط بودند، تا آخرین لحظه جنگیدند و ناامید نشدند که این برگ برنده ما بود. به بازیکنان جم هم تبریک می‌گویم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتند، خوب دفاع کردند اما انگیزه ما بیشتر بود که برتری طلب ما باعث شد تا 3 امتیاز را بگیریم.


سرمربی پدیده در ادامه صحبت‌هایش درباره داوری، گفت: فغانی یکی از بهترین داوران جهان است و ما از نوع داوری که او برای ما داشته راضی هستیم. او به بازی مسلط بود و من از تیم داوری تشکر می‌کنم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما قبل از زدن ضربه ایستگاهی تعویض داشتید، آیا به بازیکن‌تان توصیه‌ای کردید، اظهار داشت: واقعیت این است بعد از مدت‌ها روی ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم. تاکید زیادی داشتم که از ضربات ایستگاهی استفاده کنیم. هم ضربه ارسال خوب بود هم ضربه نهایی که به گل رسیدیم.

گل‌محمدی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار هستید، گفت: خوشحالیم هنوز در کورس هستیم. اهمیت این 3 امتیاز برای ما زیاد بود. هنوز کارمان تمام نشده و کار سختی پیش رو داریم. من دوست ندارم درباره مشکلات صحبت کنم اما درباره زمین تمرین مشکلات زیادی داریم و زمین ما کیفیت خوبی ندارد.


وی افزود: ما از این موضوع اذیت می‌شویم چرا که روی کیفیت بازی ما هم تاثیر می‌گذارد. با وجود این مشکلات بازی کردیم و می‌جنگیم که سهمیه را بگیریم تا این اتفاق خوب را رقم بزنیم.


وی درباره اینکه تارتار در صحبت‌هایش گفته پدیده را خوب آنالیز کرده و به این تیم فرصتی نداده، تصریح کرد: گرفتن یک امتیاز هدف این تیم بود. تیم ما فشار زیادی به حریف وارد کرد و جم نیز دفاع فشرده‌ای داشت تا یک امتیاز را بگیرد. آنها خوب دفاع کردند و با انگیزه بودند. من به بازیکنان جم تبریک می‌گویم.

گل‌محمدی در پایان درباره مشکلات زمین تمرین گفت: خیلی وقت است با مسئولان صحبت کردیم. مشکل بزرگ شهر مشهد در امکانات سخت‌افزاری است. زمین خوب پیدا نمی‌شود. هر جا زمین باشد می‌توانیم صحبت کرده و اجاره کنیم اما مشهد یکی از ضعیف‌ترین امکانات ورزشی را دارد. البته در بخش فوتبال می‌گویم و درباره رشته‌های دیگر نمی‌دانم شرایط چگونه است. مشهد فوتبالیست‌های خوب زیادی دارد که لیاقت زمین خوب را دارند. لازمه پیشرفت این است تمرین در زمین خوب انجام شود و کیفیت کار بالا برود.